جمشیدیان: سپاهان نیاز به کالبد شکافی اساسی دارد/ 6 هفته تعیین کننده پیش روی استقلال است

احمد جمشیدیان در گفت‌و گو با رکنا، در خصوص حذف تیم سپاهان از فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم سپاهان‌در این فصل فراز و نشیب زیادی داشته و برعکس اینکه در فاز هجومی نمره قبولی دریافت کرد در بخش دفاعی عملکردش اصلا قابل قبول نبوده است.

احمد جمشیدیان

سپاهان در بازی‌های تعیین کننده نتیجه نگرفت

وی در ادامه افزود: پس از شروع امیدوارکننده که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور داشتند همه ما توقع بیشتری از این تیم داشتیم اما شرایط ایجاد نشد. به نظرم سپاهان نیاز به کالبدشکافی اساسی و عمیق دارد.

او در ادامه تصریح کرد: شاگردان نویدکیا در مالکیت توپ و بخش هجومی خوب هستند اما خیلی راحت گل می‌خوردند؛ موضوعی قابل تامل است. از طرف دیگر این تیم در بازی‌های تعیین کننده و سرنوشت‌ساز خیلی خوب نتیجه نگرفت و در آسیا هم که از صعود بازماند.

احمد جمشیدیان استقلال

روزهای سرنوشت‌سازی پیش روی استقلال است

بازیکن سابق سپاهان و استقلال درباره بازی این دو تیم در اصفهان گفت: از نظر شرایط جدولی بازی برای استقلال حساس است زیرا شرایط خاصی دارند و ۶ هفته تعیین کننده پیش روی استقلال است چرا که باید سه بازی سخت بیرون از خانه پشت سر بگذارند و سه دیدار هم در خانه مقابل تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می کنند انجام دهد. برعکس سپاهان همه‌چیز را از دست داده حتی سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و کار برای محرم در ادامه سخت و دشوار است و امیدوارم بتواند شرایط تیم را جمع و جور کند.

جمشیدیان در ادامه افزود: سپاهان با انگیزه شخصی به مصاف استقلال می‌رود. اگر چه از گذشته تا الان سپاهان در بازی‌های داخل خانه خوب بوده و مطمئنا بازی سختی در انتظار استقلال خواهد بود.

اگر پرسپولیس 6 بازی آینده را ببرد کار برای استقلال سخت می‌شود

وی در ادامه درباره رقابت سرخابی‌های پایتخت برای قهرمانی لیگ‌برتر گفت: با این روند استقلال قهرمان است و تاکنون هم در لیگ شکستی متحمل نشده، اما بازی‌های آخر فصل تعیین کننده است و روی کاغذ پرسپولیس جدی‌ترین رقیب استقلال در راه قهرمانی محسوب می‌شود. به نظرم اگر پرسپولیس ۶ بازی باقیمانده خود را ببرد کار برای استقلال سخت خواهد شد، هر چند شاگردان گل‌محمدی در هفته های اخیر امتیازات حساسی از دست داده‌اند. به نظرم پرسپولیس، مثل فصل گذشته نبوده و اگر به روزهای خوب برگردد کار برای استقلال سخت است. در غیر اینصورت اگر استقلال امتیاز از دست بدهد و برای پرسپولیس همین اتفاق بیفتد می‌توان‌ گفت شاگردان مجیدی می توانند به قهرمانی در لیگ امید زیادی داشته باشند.

 انتهای پیام/

کدخبر: 775444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟