آنیلی: نمی‌توانستیم پیشنهادی عادلانه به دیبالا  بدهیم/ امیدوارم رقبای ما نتیجه نگیرند

به گزارش رکنا، آندرا آنیلی رییس باشگاه یوونتوس در نشست خبری، پیرامون برخی مسائل مواردی را مطرح کرد که در زیر آن را می‌خوانید:

*آلگری؟

یک پروژه‌ی بلندمدت البته با منابع محدودی داریم؛ می‌خواهیم روی دوشان، کیه‌زا و دلیخت تمرکز کنیم.

*دل‌پیرو؟

همیشه خوش‌آمدگوی او بودیم، او حالا می‌خواهد روی زندگی شخصی‌اش وقت بگذارد.

*کیلینی؟

او سال‌هاست که جایگاهش را در باشگاه دارد و اکنون در حال نشان دادن آن است.

*ترک باشگاه؟

من آرامم، می‌دانم که در حال انجام چه کاری هستیم و از حضور در اینجا لذت می‌برم که خودش مهم‌ترین نکته است. بله، جای خالی ماروتا را حس می‌کنم چون برایش اهمیت قائل بودم. در آن زمان تصمیماتی در مورد او گرفته شد و حالا دیگر مدتی از آن گذشته. باشگاه تصمیمات دیگری گرفت. ماروتا به اینتر رفت و خیلی خوب کار کرد. او حالا با ژانگ کار می‌کند که یکی از دوستان دانشگاهی سابقم است، من او را در اینتر هم دوست دارم، که البته خاص و عجیب است.

*دیبالا؟

بازیکن بزرگی است، تصمیماتی که گرفته می‌شوند بازتاب نتایج لحظات‌اند. اگر در دسامبر در مورد ولاهوویچ از من می‌پرسید احتمالا بهتان می‌گفتم که غیرممکن است. منابع مالی محدودند و باید انتخاب کنید که می‌خواهید آن را کجا سرمایه‌گذاری کنید. از دید ما، ولاهوویچ، دلیخت، لوکاتلی و کیه‌زا بازیکنان ارزشمندی هستند که داریم. نمی‌توانستیم پیشنهادی عادلانه که با سطح پائولو هماهنگی داشته باشد به او بدهیم.

*اسکودتو؟

همیشه امیدوارم که رقبای‌مان به طور جمعی نتیجه نگیرند و ما در چهار بازی به پیروزی برسیم. هر جامی حساب می‌شود و فکر می‌کنم مهم‌ترین آن‌ها لیگ است چون یک تصویر کلی از عملکردتان در طول فصل می‌دهد. جذاب‌ترین جام هم لیگ قهرمانان است.

*سوپر لیگ؟

واکنش مجامع بین‌المللی به گروهی از باشگاه‌ها که برخی از آن‌ها وحشت‌زده بودند، قابل تأمل است. برای اینکه نبرد حقوقی را پیش ببرید باید به اندازه‌ی کافی قدرتمند باشید. با آرامش منتظر قضاوت دادگاه می‌مانیم. وقفه‌هایی در روندی که طی می‌شد به وجود آمده اما این حقیقت که از چشم من هنوز امیدهایی وجود دارد را از بین نبرده. کاری که کردیم حمله به چفرین نبود، زمان آن را معلوم می‌کند. ما همین حالا هم سوپر لیگ داریم. لیگ برتر انگلیس وجود دارد که در طول سال برگزار می‌شود و دیگر رقابت‌های اروپایی که از ماه مارس پیگیری می‌شوند. این روندی است که همین الان هم وجود دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 775252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟