آذری: باید پیشکسوتان پشت کادرفنی پرسپولیس را خالی نکنند/ برخی افراد سودجو دنبال ایجاد حاشیه برای یحیی هستند

علی آذری مدیر آکادمی باشگاه اشتوتگارت در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اتفاقات اخیر که برای باشگاه پرسپولیس  رخ داده چه نظری دارد، اظهار کرد: پس از اتفاقاتی که از لحاظ حاشیه‌ای توسط برخی افراد سودجو برای این تیم ایجاد شد، این مسئله نشان از دشمنی آنها با باشگاه بزرگ پرسپولیس دارد. به نظرم در این حالت باید کادرفنی و مدیریت باشگاه هوشیار باشند و تا پیش از شروع لیگ حاشیه را از تیم جمع کنند. مطمئنم با توجه به کادرفنی خوبی که در کنار یحیی، مانند کریم باقری و افشین پیروانی حضور دارند آنها قادر به دور کردن این حواشی از اطراف تیم هستند.

وی افزود: وقتی تیم‌های بزرگ فوتبال کشور دچار مشکل مالی می‌شوند، طبیعی است یکی از راهکارها برای حل موقت مشکل همین نوع قرارداد باشد. باشگاه پرسپولیس هم مثل سایر باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل مسائلی چون تبلیغات محیطی و ... مراودات مالی دارد و طبیعی است وقتی دچار مشکل می‌شوند، برای حل مشکل موقت به سراغ فدراسیون بروند. این پولی که دریافت شده باید در زمان مقرر برگردانده شود.

مدیر آکادمی باشگاه اشتوتگارت درباره شرایط تیم پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: به نظرم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و همه بازی‌‌ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. هنوز 6 بازی از لیگ باقیمانده است و قهرمان هم همیشه در هفته پایانی مشخص می‌شود.

آذری عنوان کرد: هنوز قهرمان مشخص نشده چرا که 6 بازی در پیش است و هر بازی هم دارای سه امتیاز است و شاگردان یحیی می‌توانند با همین شش بازی اگر دقت لازم را به عمل بیاورند، امتیازات از دست رفته را جبران کنند. بهتر است کادرفنی، در زمین از بازیکنانی استفاده کند که لیاقت پوشیدن لباس پرسپولیس را دارند و برای این لباس ارزش قائل هستند. بی دلیل نبوده این تیم پنج سال متوالی قهرمان لیگ شده و نباید فراموش کرد هنوز هم این تیم همان پرسپولیس است و باید پیشکسوتان و هواداران همچنان با قدرت از کادرفنی و یحیی حمایت کنند، در این شرایط سخت پشت تیم را خالی نکنند. در صورت حمایت است که می‌توان امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب بود. اگر پرسپولیس خودش باشد مطمئناً دور از دسترس نیست تا بتواند برای ششمین بار متوالی جام قهرمانی را به دست بیاورد.

انتهای پیام/

کدخبر: 775137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟