قلعه‌نویی: بازگشتم به سپاهان شایعه است/ فیفا فقط بخاطر تبانی نتیجه را تغییر می‌دهد/ آقایان تکلیف ایمیل‌های جعلی را روشن کنند

امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با رکنا، درخصوص شرایط تیم گل‌گهر در لیگ برتر اظهار داشت: با گذشت 24 هفته از لیگ برتر هنوز هم کسر امتیاز از گل‌گهر سیرجان سوال بی جوابی است که تاثیر منفی زیادی روی کار ما گذاشته و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، قطعا شرایط ما در جدول خیلی بهتر از این بود.

 

بازگشتم به سپاهان شایعه است

امیر قلعه‌نویی در خصوص برگشت دوباره به سپاهان و جایگزینی او به جای محرم نویدکیا گفت: اول از همه بازی‌های خوب سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را ستایش میکنم و فقط باید بگویم چاشنی شانس با این تیم یار نبود. ضمنا بحث بازگشت من به سپاهان اصلا مطرح نیست و از این حرفها تعجب می‌کنم.

سرمربی سابق سپاهان ادامه داد: من به شخصیت محرم نویدکیا علاقه‌مندم و از عرق و علاقه او به سپاهان خبر دارم. در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیای امسال در نحوه بازی تیم سپاهان شاهد یکسری ناپختگی‌هایی بودیم که تمامی آنها را قبلا به او متذکر شده بودم.

وی در ادامه اظهار داشت: من بارها به محرم گفتم که ما یکی دو سال اینجا مهمانیم و قرار نیست تا همیشه سرمربی بمانیم. کاش مدیران سپاهان به او فرصت بیشتری بدهند و کارنامه محرم را در طی 2 فصل حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نسنجند. نویدکیا از کامل‌ترین فوتبالیست‌های ایران بوده و حالا در مربیگری هم پخته‌تر شده و اعتقاد دارم می‌تواند در ادامه راه برای سپاهان مفید باشد.

 

چرا بهترین بازیکن لیگ نباید ملی‌پوش باشد

قلعه‌نویی درباره عدم دعوت سعید صادقی به اردوی تیم ملی گفت: او به معنی واقعی کلمه فوتبالیست است و در تعجبم که چرا سعید صادقی به تیم ملی دعوت نشده. شما بازی‌های تیم من را در لیگ امسال نگاه کنید تا متوجه شوید سعید چه کیفیتی از خود به نمایش گذاشته است. اگر او سه سال زودتر به تیم های سطح بالای لیگ برتر می آمد قطعا لژیونر میشد. چند بازیکن دیگر هم از نظر فنی شایسته دعوت شدن به تیم ملی هستند و در این خصوص صحبتهایی دارم که ترجیح میدهم الان انجام ندهم.

مطالبات ما از ارکان قضایی بی جواب ماند

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در خصوص مشکل باگناما اظهار داشت: باگناما از ابتدا هم مشکلی نداشت و ما دو مطالبه از ارکان قضایی داشتیم که هنوز جوابی به آن نداده‌اند. اول  اینکه دوستان مدعی هستند یک فایل صوتی وجود دارد که سوال من اینجاست که اگر چنین مدرکی وجود دارد چرا آن را منتشر نمی‌کنند؟ موضوع دیگر اینکه لطفا تکلیف ایمیلهای جعلی را مشخص کنند تا ببینیم چه کسی مقصر است. 

وی ادامه داد: قبلا هم از این دست اتفاقات داشته‌ایم، چرا فقط این مورد را با ذره‌بین واکاوی می‌کنند؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟ من و بازیکنانم الان مطالبه داریم. ما برای لحظه به لحظه این امتیازها زحمت کشیدیم. چرا کسی به مردم نمی‌گوید که چه خبر است؟ اگر مشکل من هستم واضح به مردم توضیح دهید که امیر قلعه‌نویی را به خوبی بشناسند.

 

چرا پس از بازی مقابل استقلال نگفتند باگناما مشکل دارد؟!

امیر قلعه‌نویی در خصوص اتفاقات مشابه گفت: عین مورد ما در بازی تیم‌های قشقایی و نود ارومیه هم اتفاق افتاده که بازیکن خارجی غیر مجاز داشتند و سوال من این است که چرا کارت بازی صادر شده و محروم نشده‌اند. بازیکن ما جلوی استقلال بازی کرده، باشگاه استقلال هم اعتراض کرده، پس چرا رکن قضایی همان موقع دستور موقت نداده؟ چرا بعد سه بازی تازه یادشان افتاده باگناما غیر مجازاست؟ نمی‌توانستند آن موقع دستور موقت صادر کنند و اگر به فرض مثال بازیکن ما مشکل داشت، بعد از اولین بازی دستور قضایی صادر می‌شد و از حضورش در ادامه لیگ جلوگیری می‌کردند؟ این سوال‌هایی است که من و بازیکنانم داریم و متاسفانه هنوز جوابی برای آنها پیدا نکرده‌ایم.

زحمات ما را برباد ندهند

سرمربی گل گهر در ادامه گفت: بخدا قسم ما برای این نتایج زحمت کشیده‌ایم. من معتقدم باشگاه ما کوچکترین اشتباهی نکرده و می‌دانم نامه زدیم، استعلام گرفتیم، تاییدیه گرفتیم، جواب نامه هم آمده و دوباره نامه زدیم که در نهایت 29 آبان 1400 تایید کردند و از این بازیکن استفاده کردیم. با این وجود می گویند مشکل از ما بوده و من هم می گویم بیایید شفاف سازی کنید. اگر ما مقصر هستیم، سرپرست فدراسیون و یا هر مسئول دیگری بیاید با مدرک حرف بزند.

گل گهر سیرجان

با تمام توان به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم

وی در خصوص مدعی اصلی  قهرمانی در فصل جاری گفت: من فقط راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم و کاری به تیم قهرمان ندارم!

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه با درایت مدیران باشگاه، بازیکنان، هیات مدیره و کارخانه و لطف خدا به جای انتهای جدول در حال حاضر در رده خوبی هستیم. 6 فینال در پیش داریم و همه در تلاش هستیم تا جایگاه مناسبی کسب کنیم و با تمام توان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم.

 

کاردستی کمیته انضباطی شاهکار است

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: شما ببینید در جدول رده‌بندی 9 امتیاز که کاردستی کمیته انضباطی بوده را از تیم من کم کردند با این حال گل‌گهر آمار دفاعی و هجومی خوبی داشته است.

قلعه‌نویی که از نوع برخورد کمیته انضباطی بسیار عصبانی بود به پرونده بازی تیم‌های سایپا و پیکان هم پرداخت و گفت: در این مورد هم پرونده به دادگاه CAS رفت که در نهایت رای به نتیجه کسب شده در داخل زمین داده شد. دیدید که در دادگاه CAS کاری به مسائل بیرون زمین نداشتند و قرار شد با عوامل همچین اشتباهی برخورد کنند و نتیجه تغییری نکرد.

وی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون جهانی فوتبال تنها در ارتباط با تبانی نتیجه را برمی‌گرداند و در تعجبم چرا در پرونده ما این اتفاق رخ داد.

در خصوص تیم ملی حرفی ندارم

وی در پایان در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی و نحوه آماده‌سازی تیم اسکوچیچ گفت: من در این مورد نظر خاصی ندارم و فقط می دانم برنامه و تصمیماتی که گرفته می‌شود برای مردم نیست و این موضوع بسیار آزاردهنده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 774928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟