برومند : استقلال لیاقت قهرمانی دارد/ افراد غیرمتخصص فوتبال ما را دچار بحران می‌کنند

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا افزود : استقلال شایستگی قهرمانی در لیگ برتر را دارد و بازی حساس با سپاهان  تاثیر زیادی در این مسیر دارد. 

پرویز برومند

او در ادامه افزود: البته هر دو تیم بازیکنان با کیفیتی دارند و بازی جذاب و خوبی خواهد  بود و معتقدم  استقلال انگیزه بالایی برای کسب امتیازهای حیاتی این نبرد دارد. 

برومند به اشاره به اینکه استقلال نیاید تحت تاثیر حاشیه ها قرار گیرد، گفت: استقلال بدون توجه به عملکرد دیگر حریفان، فقط در اندیشه امتیازهای پیش رو باشد و با خودباوری و توان بالا آماده پیکار با رقبای آتی شود. 

این پیشکسوت در خصوص فشارهای ایجاد شده و شائبه های موجود درباره تعلیق فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم این موضوع تا چه حد درست است اما شنیده ام بعضی افراد به خارج از کشور اطلاعات می‌دهند، گزارش دادن به فیفا در آستانه جام جهانی اقدامی مذموم است و جدل هایی که درخصوص دریافت پاداش و حقوق که این روزها  مطرح می‌شود در نزد فیفا وجه خوبی نخواهد داشت و به فوتبال ایران در عرصه بین المللی ضربه خواهد زد. 

او در پایان تصریح  کرد: حیف است که فوتبال ما با این همه اقبال عمومی و استعدادهای درخشان اسیر ناکارایی مدیریتی شود. باید اقرار کرد افراد ناشناخته ای وارد عرصه می شوند و فوتبالمان را به بیراهه  می برند.  خوشبختانه افراد کاردان و مجرب زیادی داریم که باید از دانش و تجارب بالای آنها در عرصه مدیریت فوتبال سود ببریم، سپردن سکان هدایت فوتبال به افراد غیر متخصص ما را دچار بحران و عقب گرد می کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 774865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟