صادقی: کمک به پرسپولیس موضوع جدیدی نیست/ مجیدی باید آرامش تیم را حفظ کند

به گزارش رکنا، این روزها خبر کمک 10 میلیاردی به پرسپولیس سروصدای زیادی به پا کرده و باعث به وجود آمدن اظهار نظرهای متفاوت از سوی کارشناسان و پیشکسوتان برخی باشگاه‌ها به ویژه استقلال و پرسپولیس شده است.

در همین خصوص امیر حسین صادقی مدافع اسبق استقلال به رکنا گفت: کمک به باشگاه پرسپولیس چیز جدیدی نیست و طی این 6 سال همیشه از این دست اتفاقات داشتیم. مگر پیش از این شاهد کمک 70 به 30 وزارت ورزش و جوانان به پرسپولیس و استقلال نبوده‌ایم؟ مگر طی این سالها وزیر سابق کم برای تیم رقیب وقت گذاشت و به آن کمک کرد؟ توجه به این مسائل استقلال را از هدف خود دور خواهد کرد.

 

مجیدی باید آرامش تیم را حفظ کند

صادقی در خصوص وضعیت لیگ برتر در 6 هفته پایانی اظهار داشت: این خبرها و از این دست حاشیه‌ها مثل کمک 10 میلیاردی به باشگاه رقیب نباید آرامش تیم را به هم زده و مجیدی باید از کنار این خبرها عبور کند. او باید با آرامش تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند. این کمکها در مقاطعی به خود باشگاه استقلال هم شده و نباید برای ما مهم باشد.

وی همچنین در خصوص وضعیت تیم استقلال و توجه به حواشی اخیر گفت : من در تعجبم که استقالی‌ها نسبت به کمک‌های وزارت و یا فدراسیون به باشگاه پرسپولیس واکنش نشان می‌دهند. آنها باید به سادگی از کنار این موضوع عبور کنند و مطمئن باشید این توجه بیش از حد به حواشی، تیم را از مسیر اصلی منحرف خواهد کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 774533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟