امضای تفاهم‌نامه مالی استقلال و بانک شهر

به گزارش رکنا، در طول برگزاری این سال‌های لیگ برتر و به موازات تغییرات مدیریتی مدیران عامل باشگاههای بزرگ استقلال و پرسپولیس ، تمامی قراردادهای مالی  منعقد شده مابین موسسات بزرگ و این دو باشگاه به مرحله اجرایی خود نرسیده و یا تنها چند مدت واز سر رفع تکلیف بخشی از آنها حالت عملی به خود گرفته و همیشه هوادارن دو تیم به واسطه عشق و علاقه دلی خود متضرر شده اند.

حال با ثبات مدیریت دو باشگاه به ویژه استقلال ، مدیر عامل این تیم سعی دارد تا منابع مالی حرفه ای را جذب و به جهت  رفع مشکلات عدیده باشگاه در این بخش ،اقدامی موثر را انجام دهد.

صبح امروز و با حضور مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال و احمدی مدیرعامل بانک شهر و همچنین برخی از اعضای هیات مدیره دوطرف ،در محل دفتر مرکزی بانک شهر ، تفاهم نامه مالی امضا شد.

طی این تفاهم نامه  بانک شهر متعهد شد تا برای هواداران تیم استقلال بستر خرید از مراکز و فروشگاههای معتبر  و انجام امور مالی شامل تسهیلات و ... را فراهم آورد. از طرف باشگاه استقلال هم ملزم به انجام امور تبلیغات این بانک طی یکسال قرارداد خود شد.

استقلال

ابراز خرسندی مدیرعامل استقلال و بانک شهر از این قرارداد

در این نشست آجورلو مدیرعامل استقلال ضمن ابراز رضایت از عقد این قرارداد گفت: امیدوارم بتوانیم برای 35 میلیون هوادار این باشگاه بزرگ استقلال باری خریدهای روزمره زندگی و دریافت تسهیلات شرایط بهتری فراهم آوریم.

از طرف دیگر احمدی مدیرعامل بانک شهر هم با اظهار خرسندی از این ارتباط اقتصادی با استقلال گفت: مسلما این قرارداد برای هردو طرف سودمند است. هم برای ما که شبکه مشتریانمان بزرگتر می شود و هم استقلال که برای خود و هوادارانش اتفاقات بهتری به جهت فرایندهای مالی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

کدخبر: 774489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟