فیلم جنجال جدید علیه مهدی طارمی /  پرتغال در شوک !
حجم ویدیو: 3.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا، برخی از هواداران تیم های رقیب پورتو و چند تن از خبرنگاران معتقد هستند که مهدی طارمی در بازی شب گذشته مقابل براگا در 2 صحنه تمارض کرده تا بتواند پنالتی بگیرد. برخی دیگر نیز به دفاع از ستاره کشورمان پرداختند و آن خطاها را درست و منطقی دانستند.

با این حال داور نیز اعتقاد به تمارض طارمی داشت و همین مسئله واکنش په په را نیز به همراه داشت.

کاپیتان پورتو معتقد بود که جو رسانه‌ای علیه ستاره ایرانی باعث شده تا ذهنیت داوران به هم بخورد. این مطلب را در ابتدای فصل کونیسیائو نیز گفته بود و به شدت به جامعه داوری تاخت و از طارمی دفاع کرد.

طارمی پورتو

فشار رسانه ای علیه طارمی روی داوران تاثیر گذاشته است

په‌په در همین رابطه گفت: صحبت‌ها و فشار رسانه‌ای در مورد مهدی طارمی روی داوران تأثیر گذاشته است.

 وی ادامه داد: صحبت‌های زیادی در مورد داوری وجود دارد و صحبت‌ها و فشار رسانه‌ای در مورد مهدی طارمی و توانایی او در گرفتن پنالتی زیاد شده است. این مسئله روی داوران تأثیر گذار است.

 کاپیتان پورتو تصریح کرد: نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بگویم، وگرنه جریمه خواهم شد.  سه موقعیتی که مشکوک به پنالتی بود را فقط تجزیه و تحلیل کنید.

پریرا کارشناس داوری: شبیه سازی از سوی طارمی صورت نگرفته است

نظر پائولو پریرا کارشناس داوری درباره خطا روی مهدی طارمی: طارمی توسط یان کوتو ضربه خورد. هیچ شبیه‌سازی ازسوی طارمی صورت نگرفت اما این برخورد را میتوان دوطرفه‌تفسیر کرد. به نظر من چون این‌برخورد اتفاقی بود داور حق داشت که پنالتی اعلام نکند. البته من نظرات دیگر را هم می‌پذیرم.

با این حال، شب گذشته فضای مجازی با نام «طارمی» حال و هوای متفاوتی داشت و هواداران پورتو و اسپورتینگ در خصوص ستاره ایرانی صحبت کردند. هواداران اسپورتینگ معتقد بودند که مهاجم پورتو قصد فریب داور را داشته و خواستند از اقدام زشت باشگاهشان در هفته گذشته دفاع کنند.

باشگاه اسپورتینگ هفته گذشته مطلبی علیه طارمی نوشت و با الفاظی زشت به انتقاد از او پرداخت. طارمی نیز به آن انتقادات در زمین مسابقه پاسخ داد و یک هت‌تریک جانانه در دیدار مقابل پورتیموننزه به ثبت رساند.

 

واکنش هواداران اسپورتینگ و اتهام به طارمی در خصوص تمارض

طارمی تمارض

پورتو 6 امتیاز از اسپورتینگ پیش است و شانس اصلی قهرمانی در لیگ پرتغال است و برای قهرمانی به 4 امتیاز نیاز دارد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 774436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟