علوی: فولاد از حقانیت فوتبال ایران دفاع کرد/ بازیکنان ما شایستگی حضور در تیم ملی را دارند

به گزارش رکنا، «سید محمد علوی» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در مورد شرایط تیم فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از ابتدای اعزام به مسابقات عزم خودمان را برای صعود جزم کرده بودیم. تمامی بازیکنان، کادرفنی و مدیر عامل باشگاه دست به دست هم دادند تا بتوانیم با تمرکز بالا و همدلی پرچم ایران عزیزمان را به اهتزاز دربیاوریم. خداراشکر بچه‌های تیم در سالی که جای خالی استقلال و پرسپولیس به عنوان 2 نماینده شایسته کشور به شدت احساس می‌شد، گل کاشتند. توانستیم حقانیت فوتبال ایران را ثابت کرده و به مرحله بعدی رقابت‌ها راه پیدا کنیم. امیدوارم که شاگردان «محرم نویدکیا» هم بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند تا در کنار هم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

 وی درخصوص تعجب خبرنگار الکاس قطر از صعود تیم فوتبال فولاد خوزستان بدون داشتن بازیکن ملی‌پوش ادامه داد: خیلی از این بابت خوشحال هستم چون فولاد تیم یکدست و همدلی است و همین موضوع را هم رمز موفقیت تیم می‌دانم. در فولاد بازیکن کوچک و بزرگ معنا ندارد و همه برای موفقیت و سربلندی تیم تلاش می‌کنند. قطعا مجموعه بزرگ باشگاه فولاد بعد از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا چندین ملی‌پوش نیز خواهد داشت. فکر می‌کنم این کم لطفی باشد که از تیم خوبی مثل فولاد بازیکنی به اردو تیم ملی دعوت نشود و به شخصه معتقدم که سرمربی تیم ملی باید دیدش باز باشد و کاری نداشته باشد که بازیکن برای کدام تیم است، بلکه باید در ابتدا کیفیت فنی و زحمات بازیکنان را مدنظر قرار دهد.

مدیر تیم فولاد در مورد گرمای وحشتناک تصریح کرد: متاسفانه هوا در اینجا آنقدر شرجی است که در خیابان شیشه تمامی مغازه‌ها از شدت رطوبت بخار می‌کند. شرایط خیلی برایمان سخت است و تنها چیزی که ما را سرپا نگه می‌دارد دعای خیر مردم و هواداران فولاد است. امیدوارم که با صعود به مرحله بعدی دل مردم را شاد کرده باشیم.

کدخبر: 773791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟