سیدعباسی: با تمام توان برای بقا می‌جنگیم/ باید گل‌گهر را چهارتایی می‌کردیم

به گزارش رکنا، در فاصله 6 هفته مانده با پایان لیگ برتر در فصل بیست و یکم ، تیم‌های انتهای جدولی برای بقا می‌جنگند و در این بین تنها نماینده خراسان رضوی یعنی شهرخودرو مشهد بازی‌های سختی را پیش روی خود دارد .

این تیم از 6 بازی باقی مانده باید در 4 بازی نفس‌گیر  به مصاف تیم‌های مدعی استقلال ، پرسپولیس، سپاهان و فولاد برود.

عملکرد شهر خودرو در بازی آخر این تیم مقابل گل گهر سیرجان که علی‌رغم برتری سه بر یک تیم سیدعباسی در دقایق پایانی با تساوی سه بر سه به پایان رسید، هواداران این تیم را برای ادامه فصل امیدوار کرد.

 

باید به راحتی گل‌گهر را شکست می دادیم

داود سیدعباسی در ارتباط با نتیجه 3-3 مقابل شاگردان امیر قلعه‌نوعی گفت: از بازی بازیکنانم راضی هستم و البته که باید بازی را حتی با تعداد گل بالا می‌بردیم و بدون تعارف باید گل‌گهر را چهارتایی می‌کردیم.

وی افزود: تیم من فارغ از شرایط جدول فقط و فقط به روی بازی‌های خود تمرکز داشته و اصلا به سایر تیم‌ها کاری ندارم. من معتقدم برای بقا در لیگ برتر 6 بازی در پیش داریم که تمامی آنها را باید با تمام قوا بجنگیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

از بازی‌های سایر فانوس‌بدستان خبری ندارم

سید عباسی در پاسخ به این که در بین سه تیم انتهای جدول بازی‌های تیم شهر خودرو از همه سخت‌تر است گفت: باور کنید همین الان که در حال گفت‌وگو با شما هستم از بازی‌های دو تیم نفت مسجدسلیمان و فجر سپاسی شیراز خبر ندارم و اصلا به آنها فکر نمی‌کنم و باید برای بازی‌های تیم خودم هدف گذاری کنم.

وی همچنین در مورد تقابل با تیم‌های بالای جدول در ادامه لیگ اظهارداشت: بازی با تیم‌های بزرگی چون استقلال ، پرسپولیس ، فولاد و سپاهان برای من و تیمم یک فرصت است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم. امیدمان به خداست و تلاش بچه‌های تیم حتما جواب خواهد داد.

ثامن برای ما خوب است اما ورزشگاه امام رضا بهترین است

سرمربی جوان و آینده دار شهرخودرو در مورد میزبانی تیمش در ورزشگاه ثامن گفت : این ورزشگاه فقط زمین خوبی دارد اما از نظر سایر امکانات از ورزشگاه امام رضا(ع) عقب‌تر است. دلیل اینکه چرا تیم ملی از زمین ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده می‌کنند و شهر خودرو از آن محروم است را نمی‌دانم اما معتقدم تا روز آخر باید بجنگیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

 

کدخبر: 773767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟