کفاشیان: زمان من پرداخت‌هایی نجومی وجود نداشت/ امکان بازگشت عزیزی‌خادم وجود دارد

به گزارش رکنا، پرداخت حقوق 100 میلیونی ماهانه به مجتبی خورشیدی سرپرست سابق  تیم ملی فوتبال، که خود او در گفت‌وگو با رسانه‌ها تلویحا آن را  رد کرده است و همچنین پرداخت همین مبلغ به حمید استیلی سرپرست فعلی تیم ملی باعث شده برداشت‌های متفاوتی از وضعیت تیم ملی در وضعیت کنونی شود.

به همین دلیل این روزها بحث پرداخت پاداش‌های سرپرست قبلی و فعلی  تیم ملی فوتبال بیش از گذشته داغ بوده و کارشناسان فوتبال در این مورد نظرات متفاوتی را دنبال می کنند.

کفاشیان : پاداش‌های پرداختی زمان ما قابل بیان نیست

علی کفاشیان رییس اسبق فدراسیون  فوتبال در گفت‌وگو با رکنا ورزشی ضمن رد پرداخت همچنین مبلغی در طول دوران ریاست  خود به سرپرست و یا  هر یک از افراد کادر تیم ملی گفت: در زمان ریاست من تنها در صورت پیروزی و یا مساوی و آنهم به طور مشخص به کادر تیم ملی شامل سرپرست، مسئول  رسانه ، مربی و دیگر اعضای تیم پاداش پرداخت می‌شد .

کفاشاین ادامه داد: در طول 8 سال ریاست من در فدراسیون  فوتبال و در زمان صعود به جام جهانی نهایت 4تا 5  میلیون تومان به هر یک از افراد پرداخت می‌شد که این برای محمد مهدی نبی به عنوان سرپرست وقت تیم ملی که کارمند فدراسیون هم محسوب می‌شد، مبلغ بالایی نبود.

پاداش به کارمندان تنها در صورت صعود به جام‌جهانی

علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که کارمندان فدراسیون هم از این پاداش‌های کلان منتفع می شدند اظهار داشت: با مصبوه هیات رییسه تنها در صورت صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی به کارمندان هم پاداش پرداخت می‌شد.

امکان بازگشت رییس عزل شده به فدراسیون

رییس سابق فدراسیون  فوتبال همچنین با اشاره به جلسه مهم مجمع فدراسیون فوتبال در خرداد ماه سالجاری به جهت تعیین وضعیت رییس و ترکیب  هیات رییسه فدراسیون افزود: ممکن است مجمع با توجه به رای کمیته اخلاق درباره آقای  شهاب‌الدین عزیزی ،رای به بازگشت  وی داده و همه چیز مثل قبل شود.

 

کدخبر: 773687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟