پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاریسی‌ها به امباپه

به گزارش رکنا، پاری سن ژرمن آخرین پیشنهاد مالی خود را به کیلیان امباپه داده است تا هر طور شده از رفتن این مهاجم به رئال مادرید در پایان فصل جلوگیری کند. ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه قبلاً تحسین خود را برای بازی در رئال مادرید و تمایل خود برای انجام معامله را پنهان نکرده است، اما اکنون شایعه شده که او آخرین پیشنهاد قرارداد PSG را بررسی می‌کند. این قرارداد باعث می‌شود که او مبلغ چشمگیری در حدود 50 میلیون یورو در سالو  حدود 800000 پوند هر هفته به جیب بزند.

شانس انتقال امباپه به مادرید در تابستان امسال به دلیل اختلاف در مورد حقوق تصویری این بازیکن به او آسیب زیادی وارد کرده است. آنهایی که در رأس کار باشگاه لوس بلانکوس قرار دارند، ناامید هستند که این قرارداد تنها چند ماه قبل از در دسترس قرار گرفتن مهاجم، از بین برود.

فرم خوب امباپه باعث شده، آمار خیره کننده 22 گل و 14 پاس گل تنها در 30 بازی لیگ 1 را به ثبت برساند در حالی که PSG به دنبال کسب دهمین عنوان قهرمانی داخلی خود است. جالب‌تر اینکه ستاره تیم ملی فرانسه از هر دو مهاجم دیگر این تیم یعنی لیونل مسی و نیمار آمار بهتری را بر جای گذاشته است. چیزی که به پاری سن ژرمن امکان انعقاد قرارداد جدید نسبت به همتایان اسپانیایی خود داده این است که تیم فرانسوی مایل است به امباپه اجازه دهد تا بر حقوق تصویری خود کنترل کامل داشته باشد، در حالی که رئال مادرید از موضع خود مبنی بر تقسیم امتیازات 50-50 تسلیم نخواهد شد.

آنهایی که در صدر سلسله مراتب باشگاهی در سانتیاگو برنابئو قرار دارند نیز همچنان منتظر به روزرسانی هستند که آیا به دلیل حضور رئال مادرید در سوپر لیگ اروپا در سال گذشته آیا آنها با تحریم‌های مالی یوفا مواجه خواهند شد یا خیر. شایعاتی وجود دارد که این باشگاه ممکن است با محرومیت از رقابت‌های اروپایی روبه‌ رو شود، عامل دیگری که می‌تواند امباپه را از پایتخت اسپانیا دور کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 773391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟