مشایخی:  ذوب آهن مستحق قهرمانی در لیگ بسکتبال است/ خیلی از تیم ها آرزو داشتند جای ما باشند

سجاد مشایخی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص حضور تیم بسکتبال ذوب‌آهن در فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: خداراشکر تاکنون نتیجه مطلوبی گرفته‌ایم هر چند هنوز کار تمام نشده و پس از هفت ماه، تلاش بچه‌ها و تمرینات سخت به نتیجه مثبتی رسیدیم و امیدوارم فینال هم برای ما ختم به خیر شود. بازی سختی با گرگان داریم زیرا تیم باکیفیتی دارند که در حمله خطرناک هستند. در طول فصل دو بار سابقه بازی کردن با آنها را داشته‌ایم که یک دیدار را بردیم و در یک دیدار دیگر هم مغلوب شدیم و امیدوارم فینال بازی قشنگی از آب در بیاید و این ما باشیم که جام قهرمانی را به خانه می‌بریم.

وی درباره اینکه میزان مصدومیت او چقدر است، گفت: مصدومیت بدی داشتم و حدود دو هفته می‌شود فیزیوتراپی می‌کنم و به تازگی هم تمرینات سبک خودم را شروع کرده‌ام. امیدوارم آمادگی صدردصدی خودم را به دست بیاورم تا هم به تیمم کمک کنم و هم فصل را چه از نظر شخصی و چه تیمی خوب تمام کنیم. تمام تلاشم رسیدن به بهترین فرم برای حضور در فینال است.

کیفیت فنی لیگ بالا بود

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره اینکه کیفیت لیگ را در فصل جاری چگونه دیده است، بیان کرد: به نظرم لیگ سختی بود و نه تنها بازی‌ها کیفیت بالایی داشت بلکه حتی نتایج نزدیک به هم بود. همین عوامل باعث شد نسبت به فصول گذشته لیگ متفاوت‌تری را شاهد باشیم هر چند تنها ایراد کار در این بود که لیگ خیلی طولانی و فرسایشی شده است و این اتفاق می‌تواند از لحاظ ذهنی بازیکنان را دچار آشفتگی کند. امیدوارم برای فصل آینده لیگ باکیفیت‌تر و در بازه زمانی کوتاه‌تری برگزار شود تا این مسئله به بهتر شدن روند کمک کند.

مشایخی در پاسخ به این سوال که عملکرد داوران در فصل جاری را چطور دیده است، گفت: عملکرد داوران در مجموع بد نبود اما امیدوارم برای فصل آینده بار دیگر از سیستم ویدئو چک استفاده شود تا از این طریق اشتباهات جزئی داوران به حداقل برسد.

از نظر فردی فصل خوبی داشتم

وی درباره اینکه عملکرد خود را در فصل جاری چطور می‌بیند، گفت: امسال از لحاظ فردی به هدفی که می‌خواستم ، رسیدم. خداراشکر سال خوبی داشتم چه از لحاظ حضور در کنار هم تیمی‌هایم و چه کادرفنی لذت بردم. واقعاً فصل آرامی داشتم و بیشتر تمرکزم روی بازی خودم بوده است. ان‌شاالله در فینال نتیجه بزرگی را برای خودمان و باشگاه بزرگ ذوب‌آهن بگیریم. امیدوارم این روند خوب را به خوبی و با خوشحالی تمام کنیم.

هواداران نقش مهمی در موفقیت ما داشتند

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پایان با تشکر از هواداران این تیم که در طول فصل آنها را حمایت کرده‌اند، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که ذوب‌آهن به روزهای خوب خودش بازگشته و این شرایط خوبی برای هواداران است. حقیقتا بیشتر نگاه‌ها به سمت فوتبال است اما امیدوارم به بسکتبال هم نگاه ویژه داشته باشند. صعود تیممان را به فینال به هواداران تبریک می‌گویم زیرا حمایت آنها باعث شده تا به این جایی که اکنون هستیم، برسیم. خیلی از تیم‌ها که در طول فصل هزینه بیشتری نسبت به ما کرده بودند، آرزو داشتند جایگاه فعلی ما را داشته باشند. باید قدردان زحمات مجموعه تیم بسکتبال ذوب اهن باشیم که تا همین الان هم کار بزرگی انجام داده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 773029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟