قاسمپور: اسکوچیچ گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی نیست/ استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال برای حضور هر چه بهتر در جام‌جهانی اظهار داشت: باید تا دیر نشده توافقات لازم صورت گیرد تا بازی‌های درخور شان و مناسب برای تیم ملی تدارک دیده شود، چون نیازی مبرم به دیدار با تیم‌های باکیفیت داریم. مطئمنا یکسری مشکلات و گرفتاری‌ها در این راه وجود دارد و باید سعی شود آنها برطرف شود. اگر مالی است باید مسئولان دولت و همچنین ورزش کشور کمک کنند تا از این لحاظ با مشکلی مواجه نباشیم تا این اتفاق در نهایت امر بهترین خروجی را برای تیم ملی به همراه داشته باشد.

وی درباره اینکه آیا همچنان نظرش عدم حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی برای جام‌جهانی است یا خیر، گفت: کماکان معتقدم اسکوچیچ گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی نیست هر چند تصمیم‌گیری نهایی به خود مسئولان برمی‌گردد. البته شاید تصمیم آنها بر این باشد تا اسکوچیچ بماند اما اگر قرار بر حفظ این مربی روی نیمکت است باید از او برنامه بخواهند و امکانات خوبی هم در اختیار کادرفنی قرار داده شود تا دیگر جای حرف و حدیثی نباشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه بین استقلال و پرسپولیس چه تیمی شانس بیشتری برای بالابردن جام قهرمانی در پایان فصل دارد، اینطور پاسخ داد: به نظرم استقلال نشان داده هم ثبات نسبی دارد و هم شرایطش بهتر است و جدای این دو مسئله از لحاظ امتیازی هم وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد. داشتن ثبات به این تیم کمک کرده تا در نتیجه‌گیری خوب عمل کند. روی کاغذ استقلال شانس بیشتری دارد البته با این وجود فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و چه بسا استقلال در چند بازی خوب نتیجه نگیرد و برعکس تیم پرسپولیس امتیازات لازم را بگیرد تا باعث تغییر جایگاه تیم‌ها در جدول شود. بر حسب جدول و سایر مباحث استقلال شانس بالاتری برای رسیدن به جام قهرمانی دارد.

قاسمپور در مورد اینکه کیفیت لیگ را تاکنون در بیست و چهار هفته سپری شده چگونه دیده است، گفت: حقیقتا خیلی از دیدارها آنقدر کیفیتش نامناسب بوده  که در همان بیست یا سی دقیقه نخست ترجیح دادم دیگر بازی را تماشا نکنم. دیگر لیگ ما پدیده ندارد و به نوعی فوتبال ما تهی شده از ستاره. خلاقیت و کار تیمی در فوتبال نمی‌بینیم و بیشتر بازی در وسط میدان جریان دارد و حمله روی دروازه‌ها هم کم شده. اکثر تیم‌ها دلخوش می‌کنند تا شاید روی حادثه به گل برسند. عقیده من این است اگر نتیجه می‌گیریم روی کار زیاد و برنامه‌ریزی اصولی  نیست بلکه بر حسب همان اتفاقات یا امدادهای غیبی به نتیجه می‌رسیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه نتایج سپاهان و فولاد را در لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: از تیم سپاهان انتظار بیشتر بود اگر چه گروه آنها سخت است اما انتظارات می‌رفت بهتر عمل کنند. خوشبختانه فولاد تا الان خوب عمل کرده و شانس خوبی برای صعود از مرحله مقدماتی و حضور در دور بعد دارد.

پیشکسوت فوتبال در واکنش به حقوق نجومی عزیزی‌خادم هم اینطور گفت: صحبت‌های مطرح شده درباره حقوق عزیزی‌خادم اگر واقعیت دارد باید به آن رسیدگی شود. به طور حتم مسئولانی هستند که این ماجرا را پیگیری کنند تا حق به حقدار برسد.

انتهای پیام/

کدخبر: 772395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟