تمجید رسانه‌های پرتغالی از نمایش عالی طارمی در بازی با امارات+ عکس

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام‌جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی از 8 با 22 امتیاز در رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام‌جهانی 4 فروردرین 1401 به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

به گزارش رکنا ورزشی، شب گذشته در چارچوب انتخابی جام‌جهانی 2022، تیم ملی فوتبال کشورمان در آزادی مقابل تیم ملی امارات به برتری یک بر صفر رسید تا صدرنشینی خود را تثبیت کند.

در این مسابقه مهدی طارمی دوباره گلزنی کرد و مثل بازی پنجشنبه مقابل عراق، تنها گل تیم ملی ایران را به ثمر رساند و این مسئله باعث شد تا رسانه‌های پرتغالی به تعریف تمجید از او بپردازند.

سایت آبولا پرتغال در خبر به تمجید از ستاره پورتو پرداخت و نوشت: طارمی دوباره گل زد و یک پیروزی دیگر را به ایران هدیه داد.

در ادامه این سایت پرتغالی نوشت: مهره بزرگ این دیدار دوباره مهدی طارمی بود. مهاجم پورتو که پیشتر مقابل عراق گل زده بود و مُهر قطری‌ها را در پاسپورتش خورده بود و بلیت جام‌جهانی را گرفته بود، در دیدار مقابل امارات در دقیقه 44 گلزنی کرد تا ایران دوباره پیروز میدان شود. 

طارمی 1

انتهای پیام/

کدخبر: 769257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟