آلومینیوم اراک _ خلیج فارس ماهشهر/جدال شاگردان رحمتی و قنواتی برای رسیدن به فینال جام حذفی

به گزارش رکنا، امروز در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور 2 تیم آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر که با شگفتی به این مرحله از رقابت‌ها رسیده‌اند از ساعت 20:30 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت.

169210327

اراکی‌ها در شرایطی به این مرحله از رقابت‌های حذفی راه پیدا کردند که ابتدا فجر سپاسی را 2 بر 0 شکست دادند، در ادامه سپاهان را در ضربات پنالتی بردند و در مرحله یک چهارم نهایی نیز موفق شدند با خلق یک شگفتی بزرگ پرسپولیس را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارند و راهی نیمه نهایی شوند. بر همین اساس شاگردان «مهدی رحمتی» امیدوارند که در بازی امشب ضمن استفاده از امتیاز میزبانی، خلیج فارس ماهشهر را شکست داده به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

1188919_680

8888

البته آن‌ها کار سختی در پیش دارند، چرا که خلیج فارس ماهشهر، تیم شگفتی ساز دسته دویی نیز متخصص حذف کردن تیم‌های لیگ برتری است. این تیم ابتدا هوادار را 1 بر 0 برد، سپس برابر نفت مسجد سلیمان 2 بر 1 پیروز شد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز در ضربات پنالتی مس رفسنجان را از پیش رو برداشت تا حریف آلومینیوم در مرحله نیمه نهایی باشد.

این در حالیست که «موسی قنواتی» سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از بازی گفته است: "حق طبیعی ماست که به قهرمانی و راهیابی به فینال فکر کنیم."

IMG-20220118-WA0074

در مقابل اما «وحید فاضلی» مربی آلومینیوم نیز در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: "قطعا نیاز است مقابل چنین تیمی تمرکز بالایی داشته باشیم. اگر بخواهیم در این بازی موفق باشیم، سطح انگیزه و انرژی تیم ما اگر اغراق نکنم، حتی باید بالاتر از بازی با پرسپولیس باشد."

حال باید ببینیم که آیا شاگردان رحمتی می‌توانند تیم شگفتی‌ساز لیگ دویی را از پیش رو برداشته و راهی فینال رقابت‌های حذفی شوند یا غول کشی خلیج فارس ماهشهر ادامه خواهد داشت؟

کدخبر: 771994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟