قنواتی: فکر کردن به قهرمانی حق طبیعی ماست

به گزارش رکنا، «موسی قنواتی» ظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر اظهار کرد: قبل از هر چیزی باید تشکر کنم از نماینده شهرستان، فرماندار، مدیرعامل باشگاه، مالک و مدیرعامل شرکت رامین و اروند ماهشهر که در این مسیر خیلی کمک کردند تا امروز ما اینجا هستیم.

وی افزود: از زمانی که مهدی رحمتی به تیم آلومینیوم اضافه شده، این تیم به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرده و واقعاً نسبت به گذشته خیلی تغییرات مثبتی داشته است.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: بازیکنان تیم خلیج فارس تا به امروز جنگیدند، زحمت کشیدند و شرافتمندانه و با غیرت تلاش کردند تا به این مرحله برسند، حتماً در اراک خواهیم جنگید و تمام توان‌مان را به کار خواهیم گرفت که برنده از زمین خارج و به مرحله فینال برسیم.

قنواتی بیان کرد: در بازی فردا هیچ مصدوم و محرومی نداریم، همه بازیکنان آماده بازی خوبی هستند.

وی بیان کرد: حضور در لیگ 2 برای بندر ماهشهر با توجه به پتانسیل‌های بالای فنی و شرایطی که از لحاظ مالی پتروشیمی‌ها دارند، بسیار کم است، از مسئولین شهرستان خواهش می‌کنم که همه دست به دست هم بدهیم تا  یک تیم لیگ برتری داشته باشیم تا مردم شهرستان استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر اظهار کرد: ما فردا نماینده استان خوزستان و مردم عزیز این استان هستیم، که امیدوارم با دعای این عزیزان برنده از زمین خارج شویم.

قنواتی با آرزوی موفقیت برای تیم‌های حاضر در بازی‌های آسیایی بیان کرد: بازیکنان تیم تا به امروز همه توان را به کار گرفتند، زحمت کشیدند، تا اینجا هم برای من قهرمان هستند، حق طبیعی ماست که به قهرمانی فکر کنیم، طبیعی است که به فینال و به قهرمانی فکر کنیم.

وی تصریح کرد: در خصوص استراتژی تیم برای بازی فردا صلاح نمی‌بینیم که امروز صحبت کنم، اما فردا با آمادگی کامل در زمین حاضر خواهیم شد.

کدخبر: 771803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟