باباصفری: از چند تیم خوب اروپایی پیشنهاد دارم/ می‌توانیم در جام‌جهانی برای رقیبان دردسرساز شویم

محسن باباصفری در گفت و گو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط تیم خود در لیگ هندبال رومانی اظهار داشت: فعلاً که همراه با تیم بوزائو در جایگاه دهم حضور داریم اما اگر سه بازی خودمان را با برد پشت سر بگذاریم، می‌توانیم امیدوار باشیم در رده هفتم یا هشتم به کار خودمان در لیگ پایان دهیم. اگر مصدومیت برخی بازیکنان گریبانگیر تیم نمی‌شد حتی امکان داشت اکنون در جایگاه بهتری هم قرار داشته باشیم.

وی درباره شرایط خودش در این تیم گفت: خداراشکر از فصلی که سپری می‌کنم راضی هستم و مدیر باشگاه و کادرفنی هم اعلام کردند در درون دروازه هیچ مشکلی نداریم و از این بابت خوشحالم و امیدورام در بازی های باقی مانده هم عملکرد قابل قبولی از خود رائه کنم.

هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام

دروازه‌بان تیم بوزائو در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه تصمیمی دارد، اینطور توضیح داد: حدود دو ماه‌ قبل با مسئولان باشگاه صحبت‌ کردم و از چند تیم  رومانی و سایر کشورها پیشنهاداتی دارم اما ترجیح من بر این است تا پایان ماه اخیر بهترین تصمیم را برای آینده ورزشی خود اتخاذ کنم و بیشتر از این هم نمی توانم در این خصوص توضیح بدهم.

مربی شناخته شده ای هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است

باباصفری در خصوص وسلین وویوویچ سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: سرمربی که برای تیم ملی انتخاب شده مربی شناخته شده و اسم و رسم‌داری است. به نظرم در ابتدا باید امکانات اولیه را برای او فراهم‌کنند تا بتواند برای تیم ملی کارساز باشد. اگر برنامه‌هایم با مشکلی همراه نباشد خوشحال می‌شوم مانند یک سرباز واقعی به کشورم خدمت‌کنم. 

وی درباره اینکه برای نتیجه گرفتن خوب در جام‌جهانی هندبال باید چه تهمیداتی در نظر گرفته شود، اظهار داشت: در ابتدا باید سعی کنیم شخصیت هندبال ایران را به دنیا نشان دهیم و کنار آن هم نیم‌نگاهی به برد داشته باشیم. تمام تیم‌هایی که به جام‌جهانی می رسند، با کیفیت هستند و این نشان می‌دهد برای کسب نتیجه خوب باید در این بازه زمانی تا شروع مسابقات، دیدارهای تدارکاتی زیادی داشته باشیم. انتظار نداریم در جام‌جهانی عالی باشیم اما می‌توانیم حداقل پتانسیل واقعی خودمان را نشان دهیم و برای رقیبان دردسرساز شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 771721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟