پیروزی پر گل پورتو در شب هتریک شاهزاده ایرانی + فیلم
حجم ویدیو: 4.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش رکنا، بامداد شب گذشته در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال تیم پورتو به مصاف پورتیموننزه رفت. این دیدار در نهایت با برتری پرگل 7 بر صفر پورتو به پایان رسید.

«مهدی طارمی» مهاجم گلزن پورتو در این دیدار عملکرد خیره کننده‌ای داشت و موفق شد هتریک کند. طارمی 3 گل از 7 گل تیمش را در دقایق (19، 34، 47) به ثمر رساند و یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد تا فاصله‌اش با آقای گل پرتغال را به عدد 2 گل برساند.

پاسخ کوبنده طارمی به اسپورتینگی ها

علاوه بر این طارمی که در هفته اخیر مورد انتقاد فراوان برخی هواداران رقیب از جمله باشگاه اسپورتینگ قرار گرفته بود، با نمایش فوق‌العاده و بی نقص خود به نوعی پاسخ منتقدانش را داد. او پس از گلزنی با دعوت منتقدان به خصوص هواداران اسپورتینگ به سکوت، تعصب خود به تیمش را نشان داد.

aHR0cHM6Ly9jZG4ubWFzaHJlZ2huZXdzLmlyL2QvMjAyMi8wNC8xNy80LzM0NTQ2ODQuanBn

در مقابل اما «پیام نیازمند» دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال پورتیموننزه که پس از مدت‌ها توانسته بود به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند با دریافت 7 گل عملکرد ضعیفی داشت این درحالی بود که یکی از گل‌ها نیز روی اشتباه مستقیم او به ثمر رسید. تا نیازمند در بازی دیشب نمره ضعیف 4.9 را دریافت کند.

 

لازم به ذکر است تیم فوتبال پورتو با این پیروزی 82 امتیازی شد، مقتدارانه در صدر باقی ماند پورتیموننزه نیز با توجه به شکست سنگین دیدار شب گذشته 32 امتیازی در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

 

*بررسی عملکرد خیره کننده طارمی در این فصل از لیگ پرتغال به شرح زیر است:

تعداد بازی: 28

گل زده: 18

پاس گل: 11

گرفتن پنالتی: 5

کدخبر: 771709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟