پوچتینو: از شرایط نیمار راضی هستیم/ باید در بازی با لیل رو به جلو حرکت کنیم

به گزارش رکنا ورزشی، پاری سن ژرمن صدرنشین فرداشب به مصاف لیل می رود و پوچتینو در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما درمورد هر بازی جداگانه فکر می کنیم. ما قطعا از آخرین بازی جلوی نیس نا امید شدیم ولی ما باید به جلو حرکت کنیم. فردا فرصت خوبی است تا مسابقه خوبی انجام دهیم. فردا بی شک مقابله سختی خواهیم داشت ولی مهمترین چیز برای تیم این است که پیشرفت و قدرت خود را در دفاع و حمله نشان دهند.

وی افزود: بازیکنانی که برای بازی تیم ملی خودشان رفته بودند دارند بر می گردند به جز ادریسا و دیالو و من از برگشت بازیکنان خوشحال هستم. تیم دارد خوب کار می کند و من مطمئن هستم به بهترین شکل و فرم خود می رسد. قبل از مواجه با مادرید دو مسابقه داریم که می خواهیم بر روی آنها تمرکز کنیم و از لیل شروع خواهیم کرد. مسابقه فردا برای ادامه دادن اختلاف و برای شکل تیم مهم است

سرمربی پاری سن ژرمن درباره وضعیت نیمار گفت: نیمار خوب کار می کند و ما از کار او راضی هستیم و در مورد حضور او مقابل مادرید، هفته آینده خواهیم دید.

پوچتینو در ادامه نشست خود گفت: ما همیشه می‌توانیم پیشرفت کنیم، در فوتبال می‌دانیم که وقتی کسی توپ را حمل می‌کند، منتظر می‌ماند تا هم تیمی‌هایش ببینند چه خواهد کرد.

وی درباره حضور راموس مقابل مادرید بیان کرد:  راموس همچنان کار می کند، در مورد حضور او هفته آینده خواهیم دانست.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن گفت: ما خوب هستیم. البته شکست به نیس ناامیدکننده بود، گاهی اوقات پنالتی ها نشان دهنده برتری تیم نیست، همه چی در پنالتی 50/50 است، ما باختیم، باید این را بپذیریم، باید حرکت کنیم، مسابقات دیگری در انتظار ما هستند. و نیاز به انرژی زیادی داریم. یک سختی و چالشی در پی اس جی وجود دارد که بیشتر از هر جای دیگری دشوار است. ما باید این را در نظر بگیریم. امروز با برجسته کردن پاری سن ژرمن، با چالش دستیابی به نتایج خوب و زیبایی در عملکرد روبه رو هستیم.

پوچتینو افزود: ما لیست آماده برای فردا داریم و در شکل خوبی قرار داریم. حرکت هجومی بستگی به برنامه اعمال شده در مقابل نقاط ضعف حریف دارد و نیس خوب دفاع کرد، باید تهاجمی و قوی باشیم، موقعیت های خوبی داشتیم اما موفق به گلزنی نشدیم، شاید نیاز به خلق موقعیت بیشتری داشته باشیم. این چیزی است که ما سعی می کنیم در مسابقات بعدی روی آن کار کنیم.

وی در پایان نشست خود یادآور شد: ما کار خوبی برای ریکاوری انجام دادیم، بازیکنان آمریکای جنوبی به شرایط خوبی بازگشته اند، ما لیست خوبی از بازیکنان برای شروع مسابقه در دسترس داریم.

 

کدخبر: 770427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟