آلگری: به بازیکنی مانند ولاهوویچ نیاز داشتیم/ بازی سختی با ورونا داریم

به گزارش رکنا ورزشی، آلگری پیش از بازی یوونتوس با ورونا در نشست خبری درباره ورود ذکریا و ولاهوویچ به این تیم گفت:ورود زکریا و ولاهوویچ موجب پیشرفت تیم می‌شود. نیم فصل دوم تعیین‌کننده خواهد بود. به نظرم اگر سه مهاجم‌تان را با هم بازی دهید به دوندگی آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. همیشه باید به بالانس برسد. باشگاه مرکاتوی عالی‌ای داشت، دو بازیکن خیلی خوب خریداری شدند. به مهاجم نوکی مثل ولاهوویچ نیاز داشتیم، یکی از بهترین‌های اروپا. زکریا هم بازیکن باهوشی است. اگر امکانش باشد، فردا آن‌ها را خواهیم دید. ولاهوویچ روحیه خیلی خوبی نشان داده، خودش را در دسترس قرار داده و فردا بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود برناردسکی، به همراه بونوچی و ساندرو هفته دیگر برگردند. زکریا در تمرینات خوب بود و فردا بازی می‌کند.

وی درباره جدایی بنتانکور و کولوسفسکی هم گفت: می‌خواهم از بنتانکور و کولوسفسکی بابت کارهایی که با ما کردند تشکر کنم. تیم حالا مسئولیت‌های بیشتری دارد اما اهداف ما همان قبلی‌ها هستند.‌ کولو چندین بازی خوب در اینجا داشت اما پیشنهادات و چیزهای مربوط به بازار در کار بود. نمی‌توانید ۴۰ بازیکن در تیمتان نگه دارید و باید انتخاب کنید.

سرمربی یوونتوس با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل ورونا هم توضیح داد: فردا بازی خطرناکی برابر تیمی داریم که در ۴ بازی اخیرش شکست نخورده است. روحیه و اشتیاق زیادی وجود دارد و این خوب است. اما نباید زیاده‌روی کنیم و تکرار می‌کنیم، باید توازن‌مان را حفظ کنیم. 

آلگری ادامه داد: با وجود ولاهوویچ هم مسئولیست همه بازیکن‌ها یکسان است، نباید فکر کنیم بار تیم روی دوش او است. او بازیکن مهمی است که می‌خواهد به‌خوبی در یووه کار کند، اما با آرامش و آسودگی، اعدادی که در خط حمله ثبت می‌کنیم این را نشان خواهد داد. از اینکه آرتور ماندگار شد خیلی خوشحالم، او هروقت بازی کرده خوب بوده و فردا هم بازی خواهد کرد. رمزی بازیکن خیلی خوبی است، ما با او به توافق رسیدیم که ترجیح می‌دهیم اینجا را ترک کند و با ثبات بیشتری بازی کند. گاتی بهترین بازیکن سری بی است و شخصیت لازم برای تبدیل شدن به بخشی از یووه را دارد. کوادرادو تازه دیروز برگشت، پسر بیچاره حتی نمی‌دانست در کونتیناسا حضور دارد! احتمالا دنیلو را در سمت راست داریم و دی‌شیلیو را در سمت چپ.

انتهای پیام/

کدخبر: 770347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟