ناگلزمن: زمان بازگشت گورتزکا مشخص نیست

به گزارش رکنا ورزشی، در دیداری از هفته بیست و یکم بوندس لیگا تیم صدرنشین بایرن مونیخ در خانه به مصاف لایپزیش می رود و به همین دلیل در کنفرانس خبری پیش از این دیدار ناگلزمان در خصوص این بازی گفت: انتظار بازی خوبی دارم زیرا ما در فرم قوی هستیم، لایپزیگ هم همینطور. باشگاه و تیم پتانسیل زیادی دارند. آنها یکی از بهترین‌ها هستند . تیم‌های جالبی در اروپا هستند و ما باید خوب بازی کنیم و مشتاقانه منتظر آن هستیم. 

وی در مورد لوکاس هرناندز گفت: او خیلی خوب کار می‌کند، دیروز ضربه کوچکی زد، اما هیچ چیز دراماتیکی نبود. او امروز خیلی خوب تمرین کرد و شنبه در دسترس خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در مورد دیویس بیان کرد: او خوب کار می‌کند. هفته گذشته با او صحبت کردم. او کمی حوصله‌اش سر می‌رود زیرا نمی‌تواند کاری انجام دهد. پس از پایان 4 هفته، او تحت معاینات بعدی قرار می‌گیرد و سپس خواهیم دید که چگونه هستیم.

ناگلزمن در خصوص بازگشت گورتزکا به میادین گفت: هیچ برنامه ثابتی برای لئون وجود ندارد و او هفته گذشته دوباره دچار یک افت جزئی شد. او احساس می‌کند که چیزی در زانویش درست نیست و ما نمی‌توانیم آن را زیر پا بگذاریم و به همین دلیل است که هیچ چارچوب زمانی برای بازگشت او وجود ندارد. 

وی درباره اوپامکانو اظهار داشت: اوپا خیلی خوب پیشرفت کرده و او هنوز بازیکن جوانی است و باید خودش را بیشتر تثبیت کند. شما باید در موقعیت او قابل اعتماد باشید. او بازی‌های خوبی داشت اما بازی‌های نه چندان خوبی هم داشت. او هنوز پتانسیل توسعه دارد.

 سرمربی بایرن مونیخ در مورد سابیتزر گفت: سابی شروع خوبی داشت. بعد از اینکه تیم کامل‌تر شد، او کمی با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. او در دو یا سه هفته اخیر بسیار خوب تمرین کرده است و من از چیزی که در حال حاضر نشان می‌دهد راضی هستم.

ناگلزمن درباره حضور سار و چوپو در جام ملت‌های آفریقا گفت: من برای هر دو این بازیکنان خوشحالم و امیدوارم که چوپوموتینگ نیز پس از سار به فینال راه یابد. سار برای پیشرفت به دقایق لازم نیاز دارد. بیایید ببینیم پس از بازگشت او چگونه خواهد بود و چگونه او می‌تواند خود را با ما بهتر تثبیت کند.

وی در مورد جدایی سوله در پایان فصل اینطور واکنش نشان داد: او دلایل خود را به من گفت و من آنها را در اینجا فاش نمی‌کنم. برای من مشکلی نیست، اما مطمئناً دوست داشتم او را حفظ کنم. فوتبال اینگونه است، گاهی اوقات بازیکنانی که می‌خواهید آنها را ترک کنید. من به اندازه شما کنجکاو هستم که ببینم او تابستان امسال کجا می‌رود.

سرمربی بایرن مونیخ درباره قرارداد مولر گفت: او در هر بازی بازی می‌کند و نماد باشگاه است. ما تحت فشار نیستیم که امروز یا فردا قرارداد را تمدید کنیم. از آنجایی که او همیشه بازی می‌کند، فکر می‌کنم او می‌داند که نقشش در تیم چیست.  خوشحال خواهم شد اگر او همچنان برای مدت طولانی برای بایرن بازی کند.

وی در مورد اینکه آیا او دوباره از ترکیب هجومی که مقابل هرتا استفاده خواهد کرد، عنوان کرد: خیلی ساده است وقتی توپ را در اختیار دارید، حریف نمی‌تواند گل بزند. اما اگر توپ را از دست بدهید، می‌تواند مشکل‌ساز شود. مهم نیست که در کدام ترکیب بازی کنیم، مهاجمان ما همیشه باید آماده باشند.

ناگلزمن در مورد استعدادهایی که باشگاه را ترک می‌کنند هم گفت: «باید ببینم آیا بازیکنی پتانسیل این را دارد که به یک بازیکن ثابت با ما تبدیل شود. ما یک آکادمی گران قیمت برای جوانان ساخته‌ایم. اگر بازیکنان را با پول خوب بفروشیم، کار خوبی انجام داده‌ایم. 

سرمربی بایرن مونیخ در مورد پل وانر هم یادآور شد: برنامه من این است که او در مقطعی با ما شروع کننده باشد. من برای ماندن او جنگیدم و با او صحبت کردم. او خیلی خوب کار می‌کند و زمان بیشتری برای بازی خواهد داشت. او باید از نظر بدنی نیز پیشرفت کند. او پتانسیل بالایی دارد و امیدواریم با او خیلی خوش بگذرانیم .

وی در مورد نقل و انتقالات و اینکه آیا او اهداف مورد نظر خود را دارد، تصریح کرد: البته من بازیکنانی دارم که می‌خواهم، اما برخی از آنها فقط رویا هستند. در آینده در مورد نقل و انتقالات در رسانه‌ها صحبت نخواهم کرد. ما همه چیز را در داخل بحث خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 769682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟