عابدزاده: باور داشتم اتفاقات خوب برایم رخ می‌دهد/ از پدرم قدردانی می‌کنم

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام‌جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی از 8 با 22 امتیاز در رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام‌جهانی 4 فروردرین 1401 به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

به گزارش رکنا ورزشی، امیر عابدزاده در حاشیه برگزاری یک مراسم خیریه درباره شادی‌‌اش پس از قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر، اظهار داشت: خوشحالی زیادی بود چون من را از یک ماه و نیم پیش قبل برای حضور در مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی دعوت کرده بودند و خوشحالم اینجا حضور دارم تا قبل از پرواز امشب بتوانم به بچه‌هایی که هستند، روحیه و انرژی بدهم. 

وی در مورد اینکه شرایط خوبی که در این تیم و نیز تیم پونفرادینای اسپانیا دارد، تصریح کرد: خیلی شکرگزار هستم. اگر باور داشته باشید، توکل شما به خدا باشد و کارتان را انجام بدهید، خود به خود اتفاقات خوب رخ می‌دهد و من باور داشتم که زمان آن فرا می‌رسد. خیلی خوشحالم که سهم بیشتری در پیروزی‌های تیم ملی دارم و می‌توانم انرژی داشتم را انتقال بدهم. با تمام توان بازیکنان می‌جنگند.

دروازه‌بان تیم ملی درباره انتقال از ماریتیمو پرتغال به تیم پونفرادینا که در لالیگای 2 اسپانیا حضور دارد، بیان کرد: تغییر را خیلی دوست دارم و معتقدم انسان با تغییر رشد می‌کند. وقتی کسی یک جا می‌ماند، همه چیز برای او آسان به نظر می‌رسد. می‌دانستم به کجا می‌رسم و با مربیانی که در هر دو لیگ (لالیگای 2 و لیگ برتر پرتغال) بازی کرده بودند، مشورت کردم. از ابتدا می‌گفتم آرزوی بازی در لالیگا را دارم. مطمئن بودم با روشی که می‌روم دنبال پیشرفت، خدا پاداشم را می‌دهد.

عابدزاده در مورد حمایت‌های پدرش گفت: شکرگزار خدا هستم که کاری را انجام می‌دهم که عاشق آن هستم. قبل از بازی دستم را روی قلبم می‌گذارم و وارد زمین می‌شوم و همیشه قدردان این موضوع هستم. از پدرم قدردانی می‌کنم، او پس از دیدار با عراق، نکاتی برای گرم کردن به من گفت که برای بازی با امارات انجام دهم. قدردان این هستم که پدرم یکی از اسطوره‌های دروازه‌بانی کشور است و می‌توانم این استفاده را با او داشته باشم که مانند یک دوست با او صحبت کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 769332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟