سجادی:  امیدوارم فردا دیدار خوبی مقابل امارات باشد + فیلم
حجم ویدیو: 36.67M | مدت زمان ویدیو: 00:04:16

به گزارش رکنا ورزشی، حمید سجادی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با امارات در انتخابی جام‌جهانی قطر گفت: صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی واقعا ارزشمند است و مجدد به بازیکنان و اعضای فنی تبریک می‌گویم.ان‌شاءالله این صعود مبارک ملت بزرگ ایران و فدراسیون فوتبال باشد. برای تک تک بازیکنان، کادرفنی و اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و آروز دارم آن اعضا و بازیکنان تیم ملی که تست کرونای‌شان مثبت شده است زودتر سلامتی خود را به دست آورند و در کنار تیم ملی باشند و فعالیت‌شان را ادامه بدهند. امیدوارم فردا هم دیدار خوبی مقابل امارات باشد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این را هم بگویم فردا به دلیل بحث امیکرون از نعمت حضور تماشاگران محروم هستیم و بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. از این موضوع متأسف هستیم، تلاش و خواهش هم کردیم اگر راهی دارد در این تصمیم تجدیدنظر شود، اما موافقت نشد. البته این تصمیم به دلیل رفاه همه عزیزان و رعایت استانداردهاست. 

سجادی در خصوص اینکه با وجود بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار تیم ملی مقابل تیم ملی امارات جشنواره فیلم فجر و برخی کنسرت‌ها با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، توضیح داد: در هر صورت طبق پیگیری‌های من در این زمینه مصوبه‌ای شده است.

وی در مورد اینکه آیا قرار است با تصویب اساسنامه در مجلس شورای اسلامی دغدغه عزیزی خادم هم حل شود، گفت: پیگیر این موضوع هستیم، تاکنون هم انصافا از مجلس شورای اسلامی همکاری دیدم. دغدغه اصلی تک تک نمایندگان به خصوص کمیسیون فرهنگی اصلاح اساسنامه است و امیدواریم با یک همفکری این اساسنامه هم تصویب شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد شرایط پرسپولیس و غیبت یحیی گل محمدی در تمرین امروز این تیم عنوان کرد: اقدامات حمایتی را انجام داده‌ایم و در یکی دو روز آینده اثراتش منعکس خواهد شد. من از درون باشگاه‌ها خبری ندارم و در جریان شرکت نکردن یحیی گل محمدی در تمرین هم نیستم. از صبح درگیر کارهایی بودم. 

سجادی در مورد اینکه آیا استعفای بیژن ذوالفقار نسب از ریاست هیات مدیره پرسپولیس پذیرفته شده، پاسخ داد: هنوز این استعفا پذیرفته نشده اما پیگیر کار هستیم. برای هیات مدیره این باشگاه یکی دو نفر را معرفی کردیم و قرار است این هیات مدیره تقویت شود. جای نگرانی وجود ندارد و هیات مدیره پرسپولیس قطعا تقویت خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر برنامه‌های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای حضور قدرتمندانه تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر گفت: قطعا برنامه‌ ما حمایت از تیم ملی است.  برنامه‌های فدراسیون هم برای ما مهم است،‌این برنامه‌ها فنی و مدیریتی است، قطعا سرمربی تیم ملی و همکارانش برنامه مدونی دارند. تیمی که با این کیفیت دوران فعلی را پشت سر گذاشته قطعا با برنامه بوده و از این جا به بعد راه هم دشوارتر خواهد شد. هرچند خیال ما از صعود تیم ملی به جام  جهانی راحت شده اما راه دشوار است زیرا رقیبان تیم‌های دست و پا بسته‌ای نیستند. باید بسیار متفاوت‌تر از ادوار گذشته حاضر شویم. پس از این صعود ارزشمند که سرعت صعودمان جزو اتفاقات بی‌نظیر ورزش کشورمان بود، باید به مدیریت فوتبال کشور، کادر فنی تیم ملی و همه افرادی که حمایت کردند تا چنین اتفاقی بیفتد، خسته‌نباشید و خدا قوت گفت. 

سجادی اضافه کرد: از این به بعد حمایت ما مضاعف خواهد بود و سعی داریم بیشتر در خدمت تیم ملی، جوانان غیور و عزیز و دوست داشتنی‌مان باشیم. از صعود آنها یک کشور حتی ایرانیان خارج از کشور خوشحال شدند. باز هم تبریک می‌گویم. وقتی این موج علاقمندی را از رسانه‌ها می‌‌بینم که در مورد تیم ملی، باشگاه‌ها و انگیزه بچه‌ها سوال می‌کنید امیدوار می‌شوم و ما هم از این موضوع روحیه می‌گیریم و روحیه پاسخگویی خودمان را هم تقویت خواهیم کرد.

کدخبر: 768591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟