رشیدی: عابدزاده احساسی‌ام کرد/ حسینی با کار روحی روانی بهتر هم می شود

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود.

منصور رشیدی در گفت و گو با رکناورزشی، در خصوص عملکرد امیرعابدزاده مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه تقریبا صعود تیم ما قطعی شده بود، سرمربی تیم ملی می تواند بازیکنان و دروازه بانان مختلف را تست کند. عابدزاده در یکی دو صحنه حساس بازی عراق عملکرد بسیار خوبی داشت. علاوه بر عملکرد بسیار خوب در زمین وقتی قدردانی امیر عابدزاده و بوسیدن دست پدرش را دیدم. از آن صحنه خیلی لذت بردم و احساسی شدم. واقعاً امیر عابدزاده با اینکار اخلاق خوبش را نشان داد.

وی افزود: به هر حال ممکن است با اخطار، مصدومیت و هر دلیل دیگری بیرانوند در بازی حساس غایب باشد، به هر حال سرمربی تیم ملی از حالا باید بازیکنانش را آماده کند.

فیزیک امیر عابدزاده

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که یعضی اعتقاد دارند فیزیک و قد امیرعابدزاده مناسب دروازه بانی نیست، عنوان کرد: در گذشته ما دروازه‌بانی مانند هادی طباطبایی را داشتیم که رفلکس بسیار خوبی داشت؛ اما روی توپ‌های هوایی کمی با مشکل روبرو بود. برعکس او پرویز برومند شرایط متفاوتی داشت. روی رفلکس‌ها ضعیف بود. به همین خاطر در تمرینات با طباطبایی بیشتر روی توپ‌های هوایی کار می کردم. به نظرم برای امیر عابدزاده هم باید چنین برنامه‌ای در نظر گرفته شود.عملکرد او شباهت زیادی به هادی طباطبایی دارد.

*انتقاد بهزاد غلامپور

رشیدی پیرامون انتقاد بهزاد غلامپور درخصوص عدم دعوت حسین حسینی به تیم ملی، گفت: اخباری دروازه بان خوبی است و عملکرد خوبی داشته. انصافاً هواداران و کادرفنی تراکتور روی او حساب ویژه ای باز می کنند. حق اخباری حضور در بین 5 دروازه بان ملی پوش کشور است. اما اگر انتخاب با من بود حسین حسینی را انتخاب می کردم. چرا که حسینی عملکرد خوبی دارد. البته اخباری هم به عنوان جانشین بیرانوند در لیست تیم ملی قرار گرفته است.

*اعتماد به نفس حسین حسینی

وی در پاسخ به این سوال که گاهی اوقات حسین حسینی اعتماد به نفس لازم را ندارد، گفت: به نظرم حسین حسینی دروازه‌بان خوبی است؛ اما برای اصلاح این موضوع باید با او صحبت شود. گاهی اوقات با صحبت و کارهای روحی-روانی عملکرد حسینی چند برابر بهتر می شود. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با احتمال جدایی رشید مظاهری از استقلال عنوان کرد: رشید مظاهری از نظر عملکرد داخل زمین واقعاً دروزاه‌بان خوبی است؛ اما کارهایی از او می‌بینیم. 

کدخبر: 768480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟