عربشاهی: دنبال اِشغال کردن صندلی کسی در پرسپولیس نیستم/ بازیکنان فقط لب دهان هستند!

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط اسفناک تیم پرسپولیس از لحاظ برخی مسائل اظهار داشت: واقعاً مانده‌ام الان بدهی‌ها چطوری گریبانگیر تیم شده است درست از زمانی که کرونا وارد ایران و جهان شد مسابقات بدون تماشاگران پیگیری می‌شد تمام بازیکنان حرفه‌ای تصمیم گرفتند تا با کاهش چشمگیری از مبلغ قراردادشان در آن شرایط سخت به تیم خود از لحاظ مالی کمک کنند اما بر عکس فوتبال ما که آماتور است مدیران به اصطلاح ناکاربلد شروع به بستن قراردادهای چشمگیر کردند.

وی افزود: چرا باید مربی و بازیکنی که قرارداد آنها ارزش زیادی نداشت با همت مدیرعاملان نابلد ارزشی ده برابر پیدا کند و این خودش سوالات فراوانی در ذهن‌ها ایجاد می کند. همین مسائل باعث بدهی فراوانی برای دو باشگاه سرخابی شده است. من مدیر صلاحیت این را ندارم که پول به تیم تزریق کنم قبل از اینکه فکر بستن این قراردادهای سنگین را کنم. من مربی و بازیکن که ادعا می‌کنیم عاشق تیممان هستیم اگر در زمان مقرر مطالبات خودمان که مبلغ آن افزایش یافته دریافت  مبلغش بشروع می کنیم انواع اقسام حاشیه ا را برای تیم درست کردن.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم آنقدر به دلیل عشق علاقه هواداران آنقدر سنگ صبور باشیم که تیم به شرایط اسفناک و حاشیه دچار نشود، پس این نشان می‌دهد من دنبال منفعت خودم هستم نه فکر 45 میلیون هوادار. خیلی خوب جناب رسول‌پناه جلوی این گونه مسائل مالی ایستادگی کرد و همین ایستادگی او موجب شد تا او را از تیم جدا کنند. امیدوارم که هواداران عزیزمان خویشتن دار باشند و زود تصمیم‌گیری درباره شخص نکنند. من ضیا عربشاهی که این حرف را می‌زنم دنبال منفعت شخصی نبوده و نخواهم بود و دنبال این نیستم که جایگاه کسی را در آنجا اشغال کنم و از تمام آقایانی که در تیم بودند یک سر گردن بالاتر و دلسوز تیمم بودم و به عشق پرسپولیس به خیلی از پیشنهادات خارجی پاسخ منفی دادم.

عربشاهی افزود: می‌خواهم بگویم یک مقدار خویشتن‌دار باشیم و برای ده یا بیست درصد تیم را به حاشیه نکشانیم. باعث نشویم این هوادار عزیز رنجیده خاطر شوند. من عاشق تیمم هستم و اگر برای کارشناسی تیمم و نقاط ضعف قوت را اعلام می‌کنم دلیل نیست جایگاهی را در باشگاه برای خودم داشته باشم. تمام مدارک روز دنیا را در اختیار دارم و به روز هم هستم و فرق من با دیگران این است آنهایی که با لب دهان ابراز می‌کنند پرسپولیسی هستند تنها از این طریق با احساسات هواداران بازی می‌کنند. چهارده سال بدون چشمداشتی قرارداد سفید امضا می‌کردم. من هم بلد هستم حدود چند ادمین بگذارم و درباره خودم برای تماشاگران مطلب منتشر کنم اما این طور آدمی نیستم.

انتهای پیام/

کدخبر: 768432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟