علاقه بارسلونا به حضور دی ماریا و دراکسلر در معامله دمبله

به گزارش رکنا ورزشی، اواخر عصر روز گذشته، مذاکرات بین بارسلونا و پی اس جی برای خروج احتمالی عثمان دمبله به پاریس در این بازار زمستانی آغاز شد، در این بین هر دو باشگاه با هم دیدار کرده‌اند تا درباره تبادل بازیکنان خود صحبت کنند.

مائورو ایکاردی ، مهاجم پاری سن‌ژرمن، یکی از نام‌هایی است که روزنامه‌نگار جرارد رومرو به عنوان یک معامله احتمالی فاش کرده است، اما همانطور، متقاعد کردن مهاجم آرژانتینی دشوار خواهد بود زیرا او نمی‌خواهد از پاریس نقل مکان کند. از سوی دیگر، بازیکنی که کادر مربیگری بارسلونا به آن علاقه‌مند است، خوان برنات، مدافع چپ است که در حال حاضر چیزی از علاقه احتمالی بارسلونا به خود نمی‌داند. اکنون مذاکرات در مرحله اولیه است.

برنات می‌تواند راه حل خوبی برای ژاوی باشد که آرزویش را برای داشتن سه بازیکن جدید در هفته گذشته برآورده کند. با امضای قرارداد آداما، دمبله جدا و هم شرایط پرداخت دستمزد بازیکنان بارسلونا به نحوی می‌شود تا اوبامیانگ، اولین گزینه سرمربی کاتالان‌ها، بتواند به عنوان مهاجم مرکزی به میدان بیاید و همچنین بارسلونا سمت چپ خود را هم تقویت کند.

دو نام دیگر که به گوش رسید، نام دراکسلر و دی ماریا بود. هر دو وینگر هستند و با آمدن آداما به نظر می‌رسد این سمت بارسلونا تقویت شده است.

باید دید واکنش سران پاریسن ژرمن به پیشنهاد بارسلونا چیست؟

کدخبر: 768387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟