پیکه: بارسلونا هر چیزی که پیش می‌آید سازگار می‌شویم

به گزارش رکنا ورزشی، جرارد پیکه مجدداً از کانال Ibai Llanos در توییچ بازدید کرد و پخش‌کننده چندین سؤال را برای مدافع مرکزی بارسا مطرح کرد تا به آنها پاسخ دهد، مانند آینده دمبله یا قصد او برای نامزدی برای ریاست بارسلونا.

وی در خصوص اینکه آیا تصمیمی برای ریاست باشگاه بارسلونا دارد یا خیر، گفت: من یک باشگاه مدرن‌تر می‌سازم و کنار آن خیلی چیزها را تغییر می‌دادم. کل محیط را پاکسازی می‌کنم به خصوص آنهایی که سمی هستند.

مدافع مرکزی بارسلونا درباره آینده دمبله هم گفت: من هر دو طرف را درک می‌کنم، زیرا ما در تجارتی هستیم که پول زیادی در آن جابه‌جا می‌کنیم. هر کسی آزاد است از منافع خود دفاع کند. بگذارید بهترین راه حل پیدا شود. ما یک بار از او خواسته‌ایم اما او در این رابطه از تصمیم خود کوتاه نمی‌آید.

پیکه در مورد ترکیب تیم بارسلونا نیز بیان کرد: ما با هر چیزی که پیش می‌آید سازگار می‌شویم. هم تیمی‌هایی آمده‌اند که می‌توانند کمک زیادی کنند، فکر می‌کنم ما یک تیم رقابتی خواهیم بود.

وی در مورد سطح رقابتی خود اینطور پاسخ داد: اگر یک مسابقه بد بازی کردم، می‌خواهم به من بگویند.

از مدافع بارسلونا هنگامی که درباره بازگشت به تیم ملی اسپانیا وقتی از او درباره جام‌جهانی قطر پرسیدند، اینطور توضیح داد: پرونده بازگشت به تیم ملی را نمی‌بندم، اما حقیقت را روی مسائل نباید بست. 

پیکه درباره چیزهایی که محیط باشگاه بارسلونا را ​​احاطه کرده است هم گفت: اگر من رییس باشگاه بودم، کل محیط را پاکسازی می‌کردم.

انتهای پیام/

کدخبر: 768372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟