سیتزن‌ها آماده فروش استرلینگ در تابستان

به گزارش رکنا ورزشی، منچسترسیتی به پیشنهادات برای رحیم استرلینگ در این تابستان گوش خواهد داد، اگر تا آن زمان نتوانند با او در انعقاد قرارداد جدید به توافق برسند.

این وینگر 27 ساله انگلیسی، 18 ماه پایانی قرارداد فعلی خود را با سیتی می‌گذراند؛ اما هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد او میان طرفین متوقف شده است. از سویی استرلینگ، علی‌رغم عملکرد فوق‌العاده اخیرش در تیم منچسترسیتی، همچنان نگران این است که زیر نظر پپ گواردیولا یک جایگاه اصلی را در اختیار نداشته باشد.

بحث بر سر قرارداد جدید از سپتامبر سال 2020 بین دو طرف آغاز شد اما از سال گذشته تاکنون مذاکرات متوقف شده است. برخی اتفاقات از جمله نیمکت‌نشینی در فینال لیگ قهرمانان اروپا و برخی بازی‌های دیگر این گمانه زنی را ایجاد کرده است که استرلینگ، که در ژوئیه 2015 در ازای قراردادی 49 میلیون پوند به سیتی پیوست در ماه ژانویه به دنبال خروج از اتحاد باشد.

اگر تا پایان لیگ روند مذاکرات میان طرف شکل مناسبی نگیرد، سیتی مجبور خواهد شد در تابستان در ازامی مبلغی به ارزش 50 میلیون یورو او را به فورش برسانند. گفتنی است بارسلونا، رئال مادرید، آرسنال و پاری سن ژرمن همگی به استرلینگ علاقه‌مند هستند. او در 72 بازی ملی 18 گل برای انگلیس به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 768233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟