دی‌یانگ: زیباترین باشگاه جهان هستیم/ نیمکت‌نشینی طبیعی است

به گزارش رکنا ورزشی، فرانکی دی‌یونگ که در فصل جاری نتوانسته است در بارسلونا انتظارات کادرفنی و هواداران را برآورده کند.

دی‌یونگ در مصاحبه مفصلی که با سایت NOS هلند گفت در خصوص برخی مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: اکنون خیلی خوب است یا خیلی بد است. هنوز هم در مورد بارسلونا همین نظر را دارم، شاید الان بهترین نباشیم، اما هنوز هم زیباترین باشگاه جهان هستیم.»

وی درباره اینکه در بازی مقابل بیلبائو روی نیمکت نشست، گفت: این به این معنی نیست که من شکست خوردم، در 3 سال اخیر به ندرت روی نیمکت نشستم، البته مسابقات زیادی در فصل برگزار می‌شود و نیمکت‌نشینی طبیعی است.

عاشق فوتبال هستم، بنابراین همه اخبار را می‌خوانم، گاهی اوقات احساس می‌کنم مردم واقعاً مسابقات را تماشا نمی‌کنند یا در حال تماشای مسابقه دیگری هستند و سپس فقط نظر مفسران و تحلیلگران را می‌بینند.

*تفاوت تمرینات ژاوی و کومان

هر دو مربی فلسفه بارسلونا را دارند که ما می‌دانیم، این چیزی است که تمرینات در بارسلونا را به نوعی با بقیه باشگاه‌ها متفاوت می‌کند. مربیان نیز روش تمرینی خاص خود را دارند، بنابراین تمرینات زیر نظر ژاوی با کومان متفاوت است.

*آرزوی بازی برای بارسلونا

همیشه دوست داشتم برای بارسلونا بازی کنم و این رویایم به حقیقت پیوست. الان می‌خواهم این رویایم را به زیباترین شکل جلو ببرم و تا حد امکان به تیم کمک کنم.

*شکست بزرگ بارسلونا

 این فصل یک شکست بزرگ برای بارسلونا است. ما از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی، حذف شدیم. با صدر 14 امتیاز فاصله داریم و نتوانستیم سوپرکاپ را قهرمان شویم.

نقش دی یونگ در زمین فوتبال

دی یونگ در مورد اینکه ترجیح می‌دهد چه نقشی را در زمین فوتبال بر عهده داشته باشد، عنوان کرد: بهترین شرایط برای من زمانی است که مدام توپ را دریافت می‌کنم، اما اکنون لحظاتی وجود دارد که باید بیشتر منتظر رسیدن توپ بمانم و تلاش بیشتری برای به دست آوردن توپ کنم، در گاهی اوقات نیز به توپ نمی‌رسم. فکر نمی‌کنم سبک بازی من مناسب چنین شرایطی باشد.

دلتنگی برای آژاکس

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در مورد اینکه آیا دلتنگ باشگاه پیشین خود، آژاکس است یا خیر، گفت: البته، در آژاکس واقعا لحظات خوبی داشتم و دلم برای آن لحظات تنگ شده است، اما اینطور نیست که اکنون بخواهم به آژاکس برگردم. من در بارسلونا خوشحال هستم. موقعی که نتایج خوبی را بتوانیم کسب کنیم، انتقاد‌ها به مرور کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 768126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟