هالند بارسلونا را به رئال ترجیح داد

به گزارش رکنا ورزشی، ارلینگ هالند تصمیم‌گیری در مورد آینده خود را برای زمان دادن بیشتر به بارسلونا برای جمع‌آوری مبلغ 300 میلیون پوند مورد نیاز برای جذب او به تاخیر می‌اندازد. منابع نزدیک به باشگاه فعلی هالند بروسیا دورتموند متقاعد شده‌اند که مقصد مورد نظر او نوکمپ است.

منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، رئال مادرید و پاریسن ژرمن همگی آماده ارائه پیشنهاد برای هالند هستند که بند خرید 68 میلیون پوندی آن در پایان فصل آغاز می‌شود. اما آنها باید منتظر بمانند زیرا او می‌خواهد ببیند آیا بارسلونا که به دلیل بدهی‌های 670 میلیون پوندی دچار مشکل شده است، می‌تواند پول خرید او را تامین کنند یا خیر.

کل هزینه به دست آوردن این ستاره نروژی 300 میلیون پوند شامل بحث انتقال، حقوق خود بازیکن و همچنین حق الوکاله نماینده خود بازیکن است و این مبلغ بسیار فراتر از حد انتظار بارسلونا بود، تا اینکه یکی از بزرگترین بانک‌های جهان، گلدمن ساکس به طور ناگهانی وارد صحنه شد و پیشنهاد داد تا به آنها یک میلیارد پوند به بارسلونا وام بدهند و این بدان معناست که غول‌های سقوط کرده اسپانیایی قطعاً در معادله جذب هالند نسبت به سایر تیم‌ها پیشتار هستند.

این در حالی است که اکثر آنها رئال مادرید را انتخاب واضحی در اسپانیا برای هالند می‌دانستند که در دورتموند در 57 بازی لیگ 56 گل به ثمر رسانده است، اما با این حال، ستاره نروژی که توسط سوپر ایجنت مینو رایولا نمایندگی می‌شود، می‌ترسد تحت الشعاع حضور پیش‌بینی شده کیلیان امباپه، مهاجم پاریسن ژرمن در تابستان به برنابئو قرار گیرد. البته امتیازی که رئال نسبت به بارسلونا دارد تضمین حضور برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا است.

انتهای پیام/

کدخبر: 768085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟