جزییات توافق بارسلونا و آرسنال بر سر اوبامیانگ

به گزارش رکنا ورزشی، باشگاه بارسلونا همه چیز را با آرسنال و پیر امریک اوبامیانگ (32 ساله) برای این انتقال به توافق کامل رسیده است تا مهاجم مغضوب شده گابنی توپچی‌ها به فوتبال خود در نیوکمپ ادامه دهد.

این در حالی است که مهاجم گابنی تا سال 2023 با این باشگاه لندنی قرارداد دارد اما به دلیل برخی مسائل انضباطی باعث شد تا آرتتا او را از ترکیب تیم خود خارج و بازوبند کاپیتانی را از 'اوبا' پس بگیرد.

*نگرانی بارسلونا

مشکل اینجاست که برای حضور اوبامیانگ در بارسلونا، عثمان دمبله (24 ساله) باید برود. در همین حال، دیروز درون رختکن بارسلونا نگرانی عمیقی وجود داشت، با توجه به اینکه عدم ارتباط دمبله و اطرافیانش به عنوان دلیلی بر این موضوع تعبیر می‌شد که او حتی با علم به این موضوع به فکر ترک بارسلونا نیست و می‌خواهد تا پایان فصل در بارسلونا به فعالیت خود ادامه دهد. در صورتی که عثمان در نهایت درخواست جدایی کند، باشگاه بارسلونا آماده حرکت جدید برای خرید اوبامیانگ است. حالا بارسا ورود اوبامیانگ را به صورت قرضی تا 30 ژوئن مشخص کرده است، با توجه به آرسنال می‌خواهد از شر او خلاص شود.

با این حال، کلید همه چیز همچنان در دست عثمان دمبله است زیرا وینگر فرانسوی می‌داند که بارسا اکنون می‌خواهد او تیم را ترک کند و به صراحت به او گفته شده که در صورت ماندن او بخشی از برنامه‌های ژاوی هرناندز نخواهد بود . در واقع، او مستقیماً مطمئن شده است که آمدن آداما ترائوره به صورت قرضی از ولورهمپتون، درها را به طور کامل به روی او می‌بندد.

در این زمینه، زمانی که دمبله چند روز پیش فهمید جایی در برنامه‌های بارسلونا ندارد، ایجنت او فهمید که بهترین کار این است به دنبال خروج در این بازار باشد تا اینکه از طرد پنج ماهه بازیکنش جلوگیری کند. همه چیز به این واقعیت اشاره داشت که وینگر و نماینده‌اش به پیشنهاد باشگاه‌های انگلیسی و پی اس جی نگاه می‌کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 768066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟