شروع مذکرات جدی اوبامیانگ و آرسنال

به گزارش رکنا ورزشی، به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، آرسنال از دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم مازاد خود پیشنهاد دریافت کرده است. یوونتوس و بارسلونا در نظر دارند در انتقالی قرضی تا پایان فصل، این مهاجم 32 ساله گابنی را جذب کنند. پس از بی‌انضباطی ماه گذشته اوبامیانگ، او جایگاهش در آرسنال و بازوبند کاپیتانی را از دست داد و از لیست تور دوبی نیز خط خورده است تا در لندن، انفرادی تمرین کند. 

انتقال قرضی اوبامیانگ به یوونتوس یا بارسلونا، به آینده آلوارو موراتا بستگی دارد، یوونتوس شانس بالایی برای جذب اوبامیانگ خواهد داشت تا از او در کنار دیبالا و ولاهوویچ استفاده کند اما اگر موراتا در یووه بماند، بارسا برای به خدمت‌گیری مهاجم آرسنال وارد عمل می‌شود. بارسلونا مشکلات مالی زیادی دارد و ممکن است نتواند دستمزد بالای اوبامیانگ را پرداخت کند اما این موضوع می‌تواند در مذاکرات با آرسنال، حل شود. 

اکنون اتلتیک گزارش داد که، قرار است ایجنت این بازیکن یکشنبه آینده برای ملاقات با متئو آلمانی مدیر ورزشی و خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به اسپانیا سفر کند. این منبع همچنین در خبر دیگری از پیشنهاد رسمی بارسلونا برای جذب این بازیکن در تابستان خبر داد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 767449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟