گونزالس:  مسی مغرور نیست

به گزارش رکنا ورزشی، نیکولاس گونزالس در صحبت‌هایی جالب به تعریف و تمجید از مسی پرداخت و درباره او اینطور گفت: مسی بهترین در جهان است و بازی بدون او روی هر تیمی تاثیر می‌گذارد. همه ما به او وابسته هستیم، حتی رقبا. باید این برد و شادی را به لئو تقدیم کنیم که این بار نتوانست همراه ما باشد. وقتی برای اولین بار مسی را دیدم باورم نمی‌شد کجا ایستاده‌ام. احساس می‌کردم همه چیز آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که متوجه نمی‌شوم چه اتفاقی برایم افتاده است و وقتی زمان بگذرد، بهتر متوجه می‌شوم که چه چیزی را پشت سر گذاشتم.

وی افزود: دیدن هر روز مسی بسیار زیباست. باید از آن لذت ببرم و اگر بخواهم دوباره او را ببینم باید به این روند خوب ادامه بدهم. وقتی برای اولین بار مسی را دیدم نمی‌توانستم جلوی نگاهم را بگیرم اما در عین حال سعی کردم متوجه نشود. یادم است که رسید و داشتیم ناهار می‌خوردیم و به استقبال ما آمد. بعد از یک چرت برگشت و دوباره به ما سلام کرد، او شخص دیگری است. این باعث آرامش ما می‌شود زیرا او متواضع است.

بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین ادامه داد: مسی مغرور نیست، او کسی است که به شما اعتماد بنفس می‌دهد او قبل از بازی با شما صحبت می‌کند و به شما انگیزه می‌دهد و این بعداً در زمین منعکس می‌شود. او بیگانه و در عین حال متواضع است. گاهی در حین تمرین به مسی نگاه و سعی می‌کنم تصور کنم که او چه خواهد کرد اما او کاری متفاوت از آنچه تصور می‌کردم انجام می‌دهد و آنجا می‌گویم چه بازیکنی است.

گونزالس در پاسخ به این سوال که شما در گذشته در مورد کمک به مسی برای رسیدن به رویای قهرمانی با تیم ملی صحبت کردید، اینطور گفت:اگر مسی به ما کمک کند تا به آرزویش برسیم، همه به آرزوی خود خواهیم رسید. کدام آرژانتینی است که نمی‌خواهد به لئو در رسیدن به بزرگترین آرزویش کمک کند؟ او مدت زیادی است که به دنبال کوپا آمریکا بوده و دیدن گریه او پس از قهرمانی هیجان انگیز بود. اکنون جام‌جهانی در راه است و ما در قطر غیرممکن را برای مسی و بقیه ممکن خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 767399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟