اورتون و نیوکاسل مایل به خرید مولر

به گزارش رکنا ورزشی، به گفته کریستین فالک، روزنامه‌نگار ورزشی بیلد، که می‌گوید دو تیم لیگ برتری مهاجم 32 ساله بایرن مونیخ را می‌خواهند.

قرارداد مولر در سال 2023 با بایرن مونیخ تمام می‌شود و هنوز قرارداد خود را با غول‌های آلمانی که از سال 2004 به تیم زیر 17 سال آنها پیوسته است، تمدید نکرده است. این بدان معناست که باید در تابستان تصمیمی در مورد آینده او گرفته شود و بایرن با احتمال از دست دادن او در تابستان آینده در صورت عدم امضای قرارداد جدید روبه رو خواهد شد.

تا این لحظه هیچ اشاره‌ای به جدایی او از باشگاه نشده است، اما فالک می‌گوید علاقه به امضای این بازیکن آلمانی وجود دارد. او گزارش می‌دهد که اورتون و نیوکاسل هر دو ستاره آلمانی را می‌خواهند، اگرچه او اشاره نمی‌کند که آیا آنها به توافقی در این ماه یا تابستان چشم دوخته‌اند.

در واقع، با توجه به موقعیت مولر، سرخابی‌ها حداقل می‌توانند دستمزدهای هنگفتی را به عنوان وسوسه به او پیشنهاد کنند، اما اینکه اورتون چگونه می‌تواند با او به توافق برسد، با توجه به وضعیت مالی آنها مشخص خواهد شد. هرچند، حداقل طبق گفته فالک، هر دو ظاهراً مشتاق به خرید مولر هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 766784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟