پریرا در یک قدمی حضور روی نیمکت اورتون

به گزارش رکنا ورزشی، ویتور پریرا سه‌شنبه شب در لندن حضور داشت تا به عنوان مدعی اصلی برای تبدیل شدن به سرمربی جدید اورتون ظاهر شود. سرمربی پرتغالی برای مذاکره با تافی‌ها درباره جانشینی رافا بنیتز که اوایل ماه جاری برکنار شد، در پایتخت حضور داشت.

Sportsmail اولین بار در روز یکشنبه فاش کرد که پریرا به یک مدعی جدی برای حضور روی نیمکت اورتون تبدیل شده است. قرارداد پریرا برای به دست گرفتن کنترل در گودیسون پارک اکنون تسریع شده است و منابع ادعا می‌کنند که تنها یک چرخش دیرهنگام مانع از تبدیل شدن این مربی پرتغالی به سرمربی جدید باشگاه می‌شود.

پریرا در دو نوبت قبلی درباره سرمربی‌شدن در اورتون صحبت کرده است، اما ممکن است او برای سومین بار خوش شانس باشد و به عنوان جدید تافی‌ها مشخص شود. پریرا تا کنون 9 جام را در طول دوران مربیگری خود به دست آورده است و فرهاد مشیری مالک تافی مشتاق است تا یک قرار ملاقات "آینده‌نگر" با او داشته باشد.

مشیری، سهامدار عمده باشگاه مرسی ساید، مشتاق است مربی‌ای را به عنوان مربی انتخاب کند که او فکر می‌کند می‌تواند جان تازه و ایده‌های تازه‌ای را در گودیسون پارک پس از انتصاب‌های متعددی از مربیانی که همگی تجربه قبلی لیگ برتر را داشته‌اند، دمیده شود. 

پریرا در دو فصل که هدایت پورتو را بر عهده داشت، در سال‌های 2012 و 2013، به عنوان بهترین مربی پرتغال انتخاب شد. نکته جالب اینکه او در فصل 11-2010 دستیار آندره ویلاس بواس بود، زمانی که پورتو نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 766512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟