احتمال معاوضه عجیب بین بارسلونا و دورتموند

به گزارش رکنا ورزشی، توماس مونیر هدف اصلی بارسلونا در ماه ژانویه است و سرجینیو دست می‌تواند در این معامله بالقوه گنجانده شود. 

توماس مونیر پس از ترک پاریسن ژرمن در تابستان 2020 و پیوستن به بوروسیا دورتموند، در قلب بحث‌های پشت صحنه بین مسئولان دورتموند و اف سی بارسلونا به عنوان بخشی از مبادله بازیکن با سرجینیو دست قرار گرفت.

به نظر می‌رسد خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا مصمم است تا معاملات خوبی در بازار نقل و انتقالات پیدا کند تا تغییراتی در نیروی کاری ژاوی هرناندز ایجاد کند و در حالی که سرجینو دست در برنامه‌های مربی بارسا جایی ندارد، جدایی قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی را نمی‌توان برای او رد کرد. با این وجود، رئیس باشگاه بارسلونا می‌تواند با فرستادن سرجینیو دست به آلمان، تمام دنیا را شگفت‌زده کند!

جرارد رومرو، روزنامه‌نگار اطلاعاتی در مورد دست ارائه کرد و در آن یک بازیکن سابق پاریسن ژرمن می‌توانست نقش مهمی را ایفا کند. در واقع، طبق گفته منابع خود، باشگاه بارسلونا روی امکان انجام عملیاتی با بوروسیا دورتموند، یعنی تبادل بازیکنان بین دست و توماس مونیر، مدافع سمت راست اسبق پاری سن ژرمن، کار خواهد کرد. رومرو در جریان زنده خود گفت که این عمل یک احتمال مورد توجه باشگاه بارسلونا بوده است. اکنون باید دید مدافع سابق پاری سن ژرمن به بارسا می‌آید یا خیر؟

کدخبر: 766775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟