اعلام لیست نقل و انتقالاتی تراکتور/ سولدو به دنبال منشا

هدایت تیم فوتبال تراکتور بر عهده زونیمیر سولدو است.در ابتدای فصل هدایت تیم تراکتور بر عهده فیروز کریمی بود. تراکتور تبریز در لیگ بیست و یکم اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد. تراکتور در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر با 13 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد.

به گزارش رکنا ورزشی، با نزدیک شدن به نیم فصل تیم‌های لیگ برتری به دنبال تقویت خود هستند. در همین زمینه سولدو هم بارها اعلام کرده قصد جذب بازیکنان جدی را در تراکتور دارد. 

مهدی کیانی، گادوین منشا و میثم تیموری جز لیست بازیکنان درخواستی سولدو هستند. البته در کنار این نام‌ها روزبه چشمی هم به طور غیر رسمی مطرح است. روزبه چشمی بعد از عملکرد ناموفقی که در لیگ ستارگان قطر داشت، به استقلال بازگشت. با این حال چشمی خیلی در پازل تاکتیکی مجیدی جا ندارد و تمایل دارد بیشتر به میدان برود. 

از جمع افراد مذکور بعید است که با خروج منشا و تیموری، موافقت شود چرا که آنان به تازگی با مس رفسنجان عقد قرارداد کرده اند. منشا در تیم ربیعی جز بازیکنان کلیدی محسوب می شود و بعید است که به راحتی اجازه فسخ قرارداد به او داده شود.

مهدی کیانی اما بارها علاقه خود را برای بازگشت به تراکتور اعلام کرده و حتی گمانه زنی هایی در خصوص درخواست فسخ قرارداد او وجود دارد.

همه این موارد در حالی صورت می گیرد که به تازگی وضعیت مالکیتی تراکتور تغییر کرده است. باید دید شرایط چطور پیش می رود.

کدخبر: 766674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟