فدراسیون فوتبال پیگیر انتقال سردار آزمون به ایران

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین شریفی در ابتدا گفت: حضور سردار آزمون برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی بسیار مهم است. بازی با عراق در زمان فیفا دی است و این بازی می‌تواند صعود تیم ملی به جام جهانی را قطعی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود تلاش بسیار زیاد مجموعه فدراسیون و تیم ملی؛ اما باشگاه زنیت همکاری لازم را انجام نداده که در نوع خود عجیب و قابل پیگیری است. در حال حاضر آزمون در دوبی است و مکاتبات لازم را با فیفا انجام دادیم و خواهان حضور هرچه سریعتر آزمون در ایران هستیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: این موضوع و عدم همکاری از سوی باشگاه زنیت را با توجه به قرار داشتن در فیفا دی به شکل جدی تا پایان پیگیری خواهیم کرد.

کدخبر: 766663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟