قاسمپور: سرمربی بله قربان گو به تیم ملی ضربه می‌زند

تیم ملی فوتبال تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص بازی تیم ملی مقابل عراق اظهار داشت: از آنجایی که در این بازی میزبان هستیم و بازی اول را همه برده‌ایم و تنها یک قدم مانده تا به جام‌جهانی صعود کنیم و این از نظر روحی و روانی برای ما اتفاق خوبی است به شرط اینکه عراق را دست کم نگیریم و کنار آن عجول هم نباشیم برای رسیدن به گل نخست باید دانست تیم ما از هر نظر برتر از عراق است و در مجموع همه چیز روی کاغذ به نفع ما است. صعود ما بدون شک قطعی است و بازی‌های بعدی برای ما حکم تشریفاتی را خواهد داشت. 

*غیبت بازیکنان تیم ملی به خاطر کرونا

وی درباره نبود سردار و چند بازیکن دیگر در بازی تیم ملی مقابل عراق به دلیل کرونا گفت: درست است سردار مهره‌ای تاثیرگذار و کلیدی برای ما است اما اگر به لیست نگاه کنید فاصله بین بازیکنان چندان نیست و سایر نفرات که از طرف کادرفنی به بازی گرفته شوند تنها می‌خواهند حقانیت خودشان را اثبات و انرژی بیشتری هم به تیم ملی منتقل کنند. خداراشکر بازیکنان خوبی داریم که تنها دنبال موفقیت تیم ملی هستند و نبود چند بازیکن نمی‌تواند خللی در روند تیم ایجاد کند. 

*تقابل ایران و عراق

پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط عراق اینطور پاسخ داد: عراق برای مشکل‌ساز نیست البته فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و دست کم گرفتن آنها می‌تواند برای ما خطرساز شود. عراق لقمه گلوگیری برای ما نیست اما باید با جدیت و همان روشی که در بازی با گذشته بازیکنان مصمم بودند در این دیدار هم مقابل عراق قرار بگیرند. خیلی راحت می‌توانیم با شکست عراق جشن صعود بگیریم.

*اسکوچیچ بله قربان گو باشد تیم ملی ضرر می کند

قاسمپور در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ بله قربان‌گو فدراسیون است یا خیر، گفت: متاسفانه در گذشته جاهایی کی‌روش سوار فوتبال ما بود و دوست داشت حرف‌های خودش را به کرسی بنشاند. اما به نظرم در جاهایی اسکوچیچ بله قربان‌گو نیست اما اگر است مطمئنا در این مسئله تیم ملی ضرر می‌کند. بهتر است فدراسیون فوتبال در کار مربیان دخالت نکند و مربی هم تابع نظرات رییس فدراسیون نباشد و باید دو طرف طبق چارچوب قوانین به آن پایبند باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 766638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟