آخرین وضعیت بنیتس بعد از شکست در دربی مرسی ساید

به گزارش رکنا، د رچارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف لیورپول رفت که در پایان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. هواداران اورتون بابت شکست در دربی مرسی ساید شدیداً ناراحت شدند. تافی‌ها در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود در لیگ برتر متحمل شکست شده‌ و با این نتیجه به رده چهاردهم سقوط کرده‌اند و تنها پنج امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارند.

در همین راستا فرهاد مشیری، مالک اورتون، از رافائل بنیتز سرمربی تیم خود حمایت کامل کرد و گفت به این سرمربی اسپانیایی زمان کافی خواهد داد و هم در بازار نقل و انتقالات زمستانی شرایط را برای تقویت تیمش را فراهم خواهد کرد.

01669886

در هر حال شکست در دربی مرسی ساید تبعاتی هم دارد، هر چند مالک اورتون به زبان نیاورد. با این وجود سران اورتون به فکر آینده بنیتز هستند. در همین حال بسیاری از هواداران این تیم، با توجه به پول زیادی که در سال‌های اخیر آنها خرج کرده‌اند، انتقاد اصلی خود را متوجه هیئت مدیره باشگاه می‌دانند.

فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون که در بازی با اورتون در ورزشگاه حضور نداشت صبح امروز (پنجشنبه) در واکنش به نتایج اخیر این تیم گفت: بله از رافا حمایت می‌کنیم، زیرا رافا مدیر خوبی است و عملکرد ضعیف تا حد زیادی به دلیل مصدومیت است.  تا دو هفته آینده ما به ترکیب کامل خواهیم رسید و در این بین هم نتایج ما با رسیدن بازیکنان مصدوم بهبود خواهد یافت. رافا به زمان نیاز دارد تا اثر خود را در تیم بگذارد. من شک ندارم که نیم فصل دوم قدرتمندی خواهیم داشت. 

کدخبر: 746838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟