چرا نیمار از بارسلونا رفت؟

به گزارش رکنا ورزشی، نیمار در سال 2017 به یک باره تصمیم گرفت از بارسلونا جدا شود و با انتقالی 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن نقل مکان کند تا ادامه فوتبال خود را در شهر پاریس پیگیری کند.

پس از آن هرگز مشخص نشد که چرا او بارسلونا را ترک کرد بسیاری می‌گفتند که او می‌خواست از زیر سایه مسی رها شود اما حالا بازهم هر دو در پاری سن ژرمن هستند . به تازگی مستند نیمار از شبکه نتفلیکس پخش شده است و در بخشی سوارز و مسی و پدر نیمار به این سوال پاسخ می‌دهند.

سوارز:

نمیدانم چرا رفت. به عنوان یک دوست فکر نمی‌کردم نظرم نظر او را تغییر دهد ولی توصیه خودم را به او کردم. به او گفتم که برای تو خوب نخواهد شد که بارسلونا را ترک کنی.

لئو مسی:

نمی‌دانم چرا او از بارسلونا رفت. هرگز به من چیزی نگفت. سعی کردم به نیمار دلداری و آرامش بدهم تا همه چیز را فراموش کند و فقط به فوتبال بازی کردن فکر کند و این به دلیل حرف‌هایی که مردم در مورد او می زدند، به دلیل انتظاراتش و به دلیل هر کاری که در سانتوس انجام داد، سخت بود. نیمار را دیدم که به سمت من آمد و به زمین نگاه و گریه میکرد این اتفاق من را شگفت‌زده کرد. 

پدر نیمار:

نیمار هرگز نمی‌خواست بهتر از مسی باشد، اینکه می‌گویند او می‌خواست از سایه مسی خارج شود درست نبود. در واقع نیمار عاشق مسی است.

نیمار:

هنوز بازی مقابل بیلبائو را به یاد دارم تا اینکه در دستشویی رختکن نشستم و گریه کردم. لئو پیش من آمد و علت گریه من را پرسید. برایش توضیح دادم و گفتم من نمی‌توانم مثل گذشته خودم بازی کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 766215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟