علاقه باواریایی‌ها به خرید کریستنسن

به گزارش رکنا ورزشی، مدافع میانی بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قهرمان بوندسلیگا را ترک خواهد کرد و به همین دلیل آنها به دنبال بازیکن دانمارکی چلسی برای جایگزینی او هستند.

پس از اینکه نیکلاس سوله پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرد، بایرن مونیخ به دنبال جذب آندریاس کریستنسن مدافع چلسی است. اکنون بعضی رسانه‌ها می‌توانند تایید کنند که سوله، تابستان امسال و با پایان قراردادش، غول آلمان را ترک خواهد کرد، آن هم علی‌رغم پیشنهاد بایرن برای افزایش دستمزد او به 10 میلیون یورو در سال.

سوله با رفتن به لیگ برتر و لالیگا در حال پیوندخوردن است و می‌تواند در این ماه قبل از انتقال رایگان در پایان فصل با باشگاه‌های دیگر خواهان خود وارد مذاکره شود. 

گفته می‌شود نیوکاسل و چلسی به دنبال مدافع آلمانی هستند، اما اسپورت وان گزارش داده است که او علاقه‌ای به پیوستن به آنها ندارد. در همین حال، گفته می‌شود که بارسلونا نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن 26 ساله است زیرا به دنبال تقویت در خط دفاعی خود است.

اکنون به نظر می‌رسد که سوله چهارمین بازیکنی باشد که در یک سال گذشته با انتقال آزاد باشگاه بایرن مونیخ را ترک می‌کند، مانند دیوید آلابا، ژروم بواتنگ و خاوی مارتینز.

پس از این اتفاق رسانه‌های GOAL و SPOX درک می کنند که کریستنسن یکی از بازیکنانی است که بایرن در جستجوی جایگزینی به آن روی خواهد آورد. کریستنسن نیز مانند سوله می‌تواند در تابستان که قراردادش به پایان می‌رسد، یک انتقال رایگان انجام دهد. البته چلسی در تلاش است تا او را با قرارداد تمدید کند و حتی قرارداد جدید چهار ساله در سال گذشته بین طرفین قریب الوقوع به نظر می‌رسید، اما مذاکرات با مشکلاتی بین دو طرف همراه بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 766180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟