توخل: تلاش تیم‌فوق العاده بود/ لوکاکو تلاش زیادی داشت

به گزارش رکنا ورزشی، توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی از پیروزی ارزشمند تیم خود مقابل تاتنهام گفت: "بازی سختی بود ولی تلاش تیم فوق العاده بود. ایجاد موقعیت در مقابل آنها بسیار دشوار است اما فکر می کنم بی رحم بودیم و به خودمان ایمان داشتیم بنابراین تلاش خوبی کردیم و نتیجه خوبی کسب کردیم"

وی در مورد گل زیاش هم اینطور پاسخ داد: "گل بی نظیری بود. تلاش کالوم پیش از گل، دریبلش و چرخشش در اطراف محوطه و همچنین از آن طرف فرار آزپی بسیار خوب بود بنابراین صحنه های خوبی شاهد بودیم و تکنیک حکیم در لحظه گل بسیار عالی بود". گل بسیار خوبی بود. روند ساخت گل هم بسیار خوب بود. از آن گل ها است که از بابتش خیلی خوشحال می شوم چون استحقاقش را داشت. گل بسیار مهمی بود تا ما را پیش بندازد.

سرمربی چلسی در مورد عملکرد لوکاکو هم گفت: "عملکرد بسیار خوب شخصی و تیمی داشت و بسیار قابل اعتماد بازی کرد و تلاش زیادی در بازی انجام داد"

توخل درباره گل رد شده هری کین هم گفت: صحنه را ندیدم. در لحظه فکر کردم گل باشد و به همین دلیل غافلگیر شدم.  

وی راجع به اینکه یک سال از حضورش روی نیمکت چلسی می گذرد، اینطور واکنش نشان داد:

سال خوب و خوشایندی بود. من حس خیلی خوبی دارم چون هنوز مثل روز اول به نظر می‌رسد. اینجا جای کاملا مناسبی است. من حمایت زیادی را کنار خودم احساس می‌کنم.

 سرمربی چلسی درباره شکایت رودیگر در نیمه دوم هم گفت:  "در طول بازی متوجهش نشدم. حس کردم یک مشکل با بازیکن مقابلش پیدا کرده بنابراین هیچ اطلاعاتی از بابتش ندارم. اینطور نیست که نخواهم به شما اطلاعاتی بدهم فقط اینکه خودم از چیزی خبر ندارم"

 توخل راجع به سیستم 4 دفاعه هم گفت: "امروز سیستم 1-4-1-4 را امتحان کردیم چون در بازی اول مقابل تاتنهام 2-4-4 را آزمایش کرده بودیم و باعث برتری ما شده بود اما آنها در نیمه دوم توانستند به آن واکنش نشان بدهند بنابراین فکر کردیم که باید بهترین تصمیم را بگیریم و بازیکن هایی داشتیم که می توانستند در این سیستم خوب کار کنند بنابراین این موضوع گزینه های زیادی به ما می دهد"

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازی همان چیزی بود که از زیاش می خواهی، گفت: "یکی از بهترین بازی هایش بود چون می توانستیم به آن اعتماد کنیم. اگه صادقانه بخواهم بگویم، فکر می کنم بهترین پست برای او وینگ راست است ولی این پست به مانند فرم قدیمیش دیگر وجود ندارد."

وی در مورد سیستمی که انتخاب کردی گزینه بیشتری بهت داد هم توضیح داد: "در بازی اول مقابل تاتنهام سیستممان را تغییر دادیم و به آن واکنش هم نشان دادیم. حس کردیم بدون وینگ بک ها راه حل بیشتری برای فرار از فشار بالای آن داریم"

 

کدخبر: 765593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟