تلاش چلسی برای خرید دمبله

به گزارش رکنا ورزشی، عثمان دمبله مهاجم فرانسوی 24 ساله در سال 2017 با مبلغ اولیه 97 میلیون پوند از بوروسیا دورتموند به بارسلونا پیوست اما اکنون با توجه به بی میلی این ستاره به تمدیدقرارداد با کاتالان‌ها، بارسا به او اجازه می‌دهد تا با یک قرارداد قرضی 3 میلیون پوندی تا پایان فصل - زمانی که قراردادش به پایان برسد - برود.

بنا به نوشته رسانه انگلیسی سان، چلسی خواهان جذب عثمان دمبله، وینگر بارسلونا است. همچنین نیوکاسل هم از دیگر تیم‌های خواهان جذب دمبله است.

این در حالی است که متئو آلمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا روز گذشته تاکید کرد که دمبله قبل از پایان31 ژانویه از بارسلونا خواهد رفت.

آلمانی گفت: دمبله نمی‌خواهد بخشی از پروژه ما باشد.

اما دمبله شب گذشته در اینستاگرام خود نوشت که به باج‌گیری پاسخ نمی‌دهد:

«سلام به همه. برای 4 سال من فقط مطالبی که درباره‌ام گفته می‌شد را خواندم بدون اینکه برای آنها توضیحی بیاورم. 4 سال است که شایعات زیادی درباره من است.4 سال است که مردم به جای من حرف می‌زنند و دروغ‌های شرم آور می‌گویند که تنها هدفشان آسیب زدن به من است. من به مدت 4 سال تصمیم گرفتم هرگز پاسخی ندهم و هرگز توجیهی نیاورم . آیا این حرکت اشتباه بود؟ قطعا از امروز دیگر اینطور نیست. از امروز من صادقانه پاسخ می‌دهم. من 24 سال دارم و مثل هرکسی عیب‌ها و نقص‌هایی دارم. لحظات سختی را سپری کرده‌ام، مصدومیت ها را پشت سر گذاشته‌ام و کرونا نیز تحت تاثیرم قرار داد. وقتی بدون انجام تمرین مربی نام من را صدا زد ( در لیست قرارم داد ) من با حضورم جواب داد بدون اینکه اعتراضی کنم. من کسی نیستم که خیانت می‌کند و علاوه بر آن کسی که تسلیم باج خواهی می‌شود. حتما می‌دانید که مذاکراتی در جریان است. من به ایجنتم اجازه اینکار را دادم و این وظیفه‌ی اوست. شغل من فوتبال است و فقط می‌خواهم بازی کنم و لحظات شادی را با هم تیمی‌ها داشته باشم. من به هیچکسی اجازه نمی‌دهم که به جای من یا نماینده‌ام که کاملا مورد اعتمادم است حرف بزند. من کاملا درگیر (پروژه) هستم و در اختیار مربی و باشگاهم.»

انتهای پیام/

کدخبر: 764599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟