بیوگرافی رضا اسدی + عکس

به گزارش رکنا ورزشی، رضا اسدی در روز ٢٧دی‌ماه، سال ۱۳۷۴ در شهر گرگان متولد شد. 

رضا اسدی اسکیت

 

رضا اسدی فعالیت خود را به صورت حرفه ای از شهرخودش و بعد ازتیم سپاهان اصفهان شروع کرد بعد از رفتن به نفت تهران عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. در مسابقات جام حذفی ۹۶–۱۳۹۵ به همراه تیم نفت تهران قهرمان شد. اسدی در پست هافبک دفاعی توپ می‌زند. وی سابقه بازی در تیم های  سپاهان، نفت تهران ، سایپا، تراکتور ، سنت پولتن اتریش، پرسپولیس را دارد.

 

قهرمانی جام حذفی

 

وی مدت‌ها به تیم‌های سایپا و جزء تیم ملی جوان ها توسط ویلموتس به تیم ملی راه پیدا کرد.

رضا اسدی با ۲۲ سال سن، هنگامی که بازیکن سایپا بود، پیشنهاد اروپایی از سوی یک تیم دانمارکی را داشت وعلاقه داشت لژیونر شود.

رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه علی دایی بود

رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت : خداوند راشاکرم برای اینکه توانستم پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم و شانس بسیاری پیدا کردم که خودم را به سرمربی تیم ملی ( مارک ویلموتس ) نشان دهم. سرمربی تیم ملی یک نگاه ویژه به همه‌ی رده ها و مربی های باشگاهی دارد و دوست دارد ما را در لیگ برتر ببیند وایشان بازی های ما را دنبال می‌کند.

رضا اسدی برای سایپا دو فصل بازی کرد و 52 بازی انجام داد و 7 گل به ثمر رساند.

رضا اسدی تراکتور تبریز

 

حضور در تراکتور

اسدی در تیم فوتبال تراکتور تبریز 26 بازی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند قهرمانی جام حذفی ۹۹–۱۳۹۸ به همراه تیم تراکتور به دست آورد. این بازیکن گرگانی در تیم فوتبال تراکتور در پست دفاع وسط هم بازی کرد.

تراکتور جام حذفی

 

تجربه ناموفق در اروپا

 در ادامه راهی سنت بولتن تیمی در کشور اتریش شد و در لیگ این کشور دچار مصدومیت هایی شد که باعث شد از شرایط بازی دور شود و در مدت حضورش در فصل 2020_2021 در 8 بازی حضور پیدا کرد.

رضا اسدی سن بولتن

 

حضور در پرسپولیس

اسدی بعد از قرارداد با پرسپولیس گفت:عرض ادب و احترام دارم خدمت بیش از 40 میلیون هوادار پرسپولیس و خیلی خوشحالم که جا پای بزرگان می‌گذارم و قرار است در پرسپولیس بازی کنم. باید از حاج آقا سمیعی و ابراهیم شکوری و آقای یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی و حمید مطهری تشکر کنم چون زحمت کشیدند. خیلی خوشحالم اینجا هستم. این باشگاه همه جام ها را درو کرده و همه مقام ها را به دست آورده و من فقط می‌توانم همراهی کنم که این شرایط ادامه داشته باشد و امیدوارم این اتفاقات بهتر شوند و کاپ اصلی را ببریم.

 

رضا اسدی پرسپولیس

 

* می‌دانستم که باید انتخاب مهمی انجام دهم

من ایران نبودم، فکر کنم 48 ساعت است که ایرانم و نمی‌توانم مصاحبه کنم یا در پیجم بگویم چه اتفاقاتی میفتد. در ایران خیلی به من لطف داشتند، باشگاه‌های زیادی به سراغم آمدند اما مدیربرنامه‌ام زحمت کشید وبهترین اتفاق را برایم در نظر گرفتند. با مشورت‌هایی که با بزرگان کردم، شرایط را اینطور دیدم که باید انتخاب مهمی انجام دهم تا آینده ام را رو به جلو ببرم و اتفاقات خوبی هم برای تیمم بیفتد.

در مدت چهار ماه حضور رضا اسدی در پرسپولیس وی با انتقاداتی از سوی کارشناسان  هواداران مواجه شده است و تا پایان فصل با پرسپولیس قراردارد.

 

رضا+اسدی

 

کدخبر: 765359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟