واکنش بانوی کلین شیت فوتبال ایران به غیبت در جام ملت‌های آسیا + فیلم
حجم ویدیو: 21.45M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55

تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران بعد از پیروزی مقابل اردن  جام ملت‌های زنان آسیا2022 صعود کرد. تیم‌ملی ایران توانست در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 به پیروزی دست یافته، برای اولین بار مجوز صعود به جام‌ملت‌های آسیا را کسب کند. تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حال حاضر توسط «مریم ایراندوست» هدایت می‌شود. تیم ملی فوتبال در حال حاضر تلاش می کند تا پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شود. تنها لژیونر حاضر تیم ملی فوتبال بانوان «یاسمن فرمانی» است که در تیم فوتبال شارلوا بازی می‌کند.

به گزارش رکنا ورزشی، زهرا خواجوی بانوی کلین شیت فوتبال بانوان ایران که سابقه حضور در تیم ملی بانوان ایران را دارد این بار در لیست تاریخی تیم ملی غایب بود. ایراندوست این بازیکن را در لیست تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت های آسیا بانوان در کشور هند قرار نداد. 

در همین رابطه خواجوای اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید: 

*امیدوارم تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا بتواندموفق باشد و زنگ تفریح نباشد. آنها قصد دارند قدرت تیم ملی را این رقابت ها نشان دهند.

*پیش بینی ام از نتیجه مسابقه هند، تساوی میان دو تیم است.

*در بازی‌های دوستانه گلر تیم ملی بودم؛ اما به خاطر مشکلاتی که پیش آمد ترجیح دادم از تیم دور باشم و با قدرت برگردم.

*در مورد کودایی او نشان داده گلر خوبی است و در مسابقات مقدماتی سنگ تمام گذاشته است. اتفاقات بعد از بازی اردن برای کودایی غم انگیز بود. 

کدخبر: 764306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟