دردسرهای تراکتور برای واگذاری/ ادامه کار زنوزی؟

هدایت تیم فوتبال تراکتور بر عهده زونیمیر سولدو است.در ابتدای فصل هدایت تیم تراکتور بر عهده فیروز کریمی بود. تراکتور تبریز در لیگ بیست و یکم اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد. تراکتور در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر با 12 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

به گزارش رکنا، «محمدرضا زنوزی» که از خردادماه 97 پس از توافق با مسؤولان بنیاد تعاون سپاه پاسداران، به‌عنوان مالک باشگاه تراکتور انتخاب شده و همچنین مالکیت ماشین‌سازی تبریز را برعهده گرفته بود، چندی پیش در تاریخ 1400/10/14 به پایان دوران فعالیتش در این باشگاه‌های قدیمی رسید. مالکیت این 2 تیم را به صنایع مس واگذار کرد.

این درحالی بود که تراکتور از سال گذشته با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه شده و در پرداختی به بازیکنانش هم دچار تاخیر و مشکل شده بود. تا جایی که مسئولین این باشگاه نتوانستند به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، این تیم را آنطور که باید و شاید تقویت کنند.

تمامی این مسائل باعث شد تا پرشورها از ابتدای لیگ بیست و یکم تا به اینجای کار 3 سرمربی مختلف مثل(فراز کمالوند، فیروز کریمی، زونیمیر سولدو) را روی نیمکت خود ببیند. که البته حضور هیچ کدام از این 3 نفر هم نتوانست کمک شایانی به شرایط این تیم بکند. چرا که تراکتور ضمن حذف شدن در مرحله ابتدایی جام حذفی؛ نیم فصل اول لیگ و بیست و یکم را نیز با 13 امتیاز در رده 13 به پایان رساند. تا شرایط این تیم بحرانی‌تر از همیشه به نظر برسد.

جدا از این به دلیل واگذاری این تیم به صنایع مس؛ مسئولین این شرکت به تراکتور اعلام کردند که به دلیل وجود یک سری از قوانین داخلی برای زیر مجموعه قراردادن آن‌ها به صورت رسمی باید اسم تراکتور را مانند دیگر تیم‌های تحت هدایتشان به عنوان مس تغییر دهند. که البته هنوز این موضوع به تایید نهایی نرسیده است.

علاوه بر این تراکتور که همچنان با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود رو‌به‌رو است، در نیم فصل لیگ بیست و یکم نیز با این وضع نمی‌تواند خرید آنچنانی برای تقویت تیمش انجام دهد.این درحالی است که هواداران بی‌شمار تراکتور هم توقعات متفاوتی از مسئولین باشگاه‌شان دارند. پرشورها تمایل دارند که آن‌ها تیمی درحد قهرمانی جمع کنند. که جمع کردن تیمی با این شرایط هم بودجه‌ای درحد قهرمانی می‌خواهد.

لازم به ذکر است که چند بازیکن از این باشگاه تبریزی نیز مورد توجه سایر تیم‌های برتری قرار گرفته‌اند، که در صورت جدایی هر کدام از آن‌ها تراکتور در نیم‌فصل دوم شرایط برای تیم سولدو سخت‌تر از قبل خواهد شد.

کدخبر: 764051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟