جذب ستاره لیگ برتری در دستور استقلال/ اصرار مجیدی، انکار نکونام

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته چهاردهم استقلال با 32 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته پانزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، با نزدیک شدن نقل و انتقالات و رقابت های نیم فصل اول لیگ بیست و یکم تیم های لیگ برتری به دنبال تقویت تیم‌شان هستند.

استقلال در نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر به عنوان صدر نشین بازی ها را به پایان رساند.

در هفته های گذشته بحث انتقال صالح حردانی به استقلال مطرح بود که با مخالفت شدید جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان مواجه شد و در نشست خبری رسما با جدایی مدافع راست جوان تیمش مخالفت کرد.

جواد نکونام در واکنش به خبر جدایی حردانی به مقصد استقلال گفت: من توجهی به صحبت‌های بیرون ندارم و همیشه به واقعیت‌ها توجه می‌کنم و روی آن‌ها تمرکز می‌کنم. اول فصل زمانی که من آمدم چون روز آخر نقل و انتقالات بود به من این تغییر پیشنهاد شد و من موافقت نکردم و اگر قرار است تغییری صورت بگیرد باید بازیکنانی بگیریم که به تیم کمک کنند ولی من موافقت نکردم و الان هم موافق این جدایی نیستم، به جلو می‌رویم تا با بازیکنان مورد نظرمان صحبت کنیم تا ببینیم کدام یک را می‌توانیم به خدمت بگیریم.

اما گفته می شود در هفته آینده قرار است بحث حضور صالح حردانی به استقلال وارد فاز جدیدی شده و در صورت توافق با یک بازیکن با مبلغی پول یا با دوبازیکن معاوضه انجام شود.

کدخبر: 763971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟