نامداری: مظاهری در استقلال آسیب می‌بیند/ آبی‌ها مقتدرتر باشند

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال  در هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش رکنا،  «اشکان نامداری» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص کارشناسی بازی این تیم مقابل مس‌رفسنجان به خبرنگار رکنا اظهار داشت: پیروزی استقلال مقابل مس‌رفسنجان که تیم تاکتیکی و خوبی است، بسیار ارزشمند بود. چرا که استقلال توانست با این پیروزی فاصله‌ امتیازی‌اش را با سایر رقبا بیشتر کرده به قهرمانی نیم‌فصل نزدیک‌تر شود. اما به عنوان یک هوادار دوست داشتم که استقلال خیلی بهتر از این بازی می‌کرد. چون 2 گل از 3 گل ما مقابل مس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، یک گل دیگر را هم روی اشتباه بازیکن تیم حریف به ثمر رساندیم.

وی افزود: باید ممنون آن بازیکن مدافع باشیم چرا که اگر او نبود این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان می‌رسید، استقلال هم در کسب 3 امتیاز ناکام می‌ماند. ولی چیزی که خیلی اهمیت دارد برد استقلال در روزیست که پرسپولیس بازی‌اش را مساوی کرده بود؛ اما باز هم تاکید می‌کنم از نگاه یک هوادار دوست دارم، تیم مورد علاقه‌ام کمی مقتدرتر بازی می‌کرد. مثلا ما در نیمه دوم فقط 2 بار دروازه‌بان تیم مس را دیدیم. بقیه دقایق بازی دست مس بود. که به‌نظرم این موضوع برای استقلال آن هم در آزادی اصلا خوشایند نیست. دلم می‌خواهد که استقلال در ادامه بهتر از این کار کرده نتایج بهتری هم کسب کند.

پیشکسوت استقلال درخصوص عملکرد گلرهای استقلال ادامه عنوان کرد: بنظرم در استقلال باید 2 دروازه‌بان بزرگ حضور داشته باشند. البته فکر می‌کنم «حسین حسینی» درحال حاضر در استقلال بی‌رقیب نیست. چرا که «فرهاد مجیدی» بهای خوبی به رضایی داده است. جدا از آن «رشید مظاهری» هم در تمرینات با رضایی و حسینی رقابت می‌کند. که با این اوصاف حسینی در حال حاضر رقبای سرسختی درون دروازه دارد. اگرچه رشید مظاهری در این بین آسیب می‌بیند ولی بنظرم فرهاد این قضیه را خیلی خوب مدیریت کرده است. جدا از آن فکر می‌کنم بهتر بود این 3 گلر در یک تیم نباشند. مثلا اجازه می‌دادند یا رشید برود، یا اینکه رضایی را نمی‌گرفتند. چون حسینی که از قبل حضور داشت. بالاخره رضایی جوان است 5 بازی هم انجام دهد برایش کافی است. ولی دروازه‌بانی مثل مظاهری این وسط بیشترین آسیب را می‌بیند، شاید بهتر باشد اجازه دهند او از تیم جدا شود. ولی همانطور که گفتم بهتر است در استقلال 2 دروازه‌بان بزرگ حضور داشته باشند.

*جهت مشاهده اخبار لحظه ای ورزشی رکنا، کانال تلگرام رکنا ورزشی و صفحه اینستاگرام رکنا ورزشی را دنبال کنید.

کدخبر: 760647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز دبیر گروه: وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟